Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista tai huonokäytöksisistä kavereista

Vierailija
17.01.2018 |

Onko sinulla ollut elämäsi varrella kavereita, jotka ovat käyttäyneet oudosti, huonosti tai epäreilusti? Ajauduitteko välirikkoon? Kertokaa tarinoita!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Usein 3 naista ei sovi samaan kaverijoukkoon. Aina joku tulee mustasukkaiseksi ja osoittaa mieltään. Jään tällöin pois kuvioista, koska en jaksa hiekkalaatikkotouhua...

Vierailija
2/3 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ollut montakin.

- Yksi lyttäsi, arvosteli ja ivaavaan ja ironiseen sävyyn puhui muille mutta ei kestänyt itseensä kohdistuvaa pienintäkää kritiikkiä, huomautusta tai ironista huumoria. Piti itseään ja mielipiteitään muita parempana mutta projisoi sen muihin syyttämällä heitä "luulet olevas muita parempi" -tyylisesti. Jatkuvasti välit katki jonkun kanssa mutta selitys "mut aina ymmärretään väärin". Niin varmaan... Eikä pyytänyt anteeksi ihmisiltä keitä oli loukannut. Itsekäs ja itsekeskeinen: puhui kovaan ääneen lähinnä itsestään ja halusi olla huomion keskipiste. Kuvitteli, että hänellä on eri säännöt kuin muilla ja aina ylin sananvalta. Kaikki asiat piti tehdä hänen mielensä mukaan; ei osannut joustaa ja suuttui jos asiat ei menneetkään niin kuin hän halusi. Haukkui muut itsekkääksi vaikka oli itse. Töksäyteli ja piikitteli omituisesti. "Vihaan naisten välistä draamaa" -> vaikka aiheutti sitä draamaan nimenomaan itse.

- Yhden kanssa lähdin matkalle. Matkan aikana kuvani hänestä romuttui aika hyvin. Pidin häntä mukavana, empaattisena ja herttaisena ihmisenä. Matkalla kuitenkin hänen luonteensa pimeät puolet paljastui todella hyvin. Ei kestänyt, jos mulla oli sutinaa jonkun miehen kanssa; käyttäytyi mustasukkaisesti ja omistushaluisesti ja yritti estää mahd. hyvin kaikki mun miesjutut. Laati säännöt/oletti, että mulla ei saa olla sutinaa mutta hänellä saa. Ragesi mulle mun miesjutuista, mutta itse meni vapaasti miten lystäsi. Suuttui todella pienestä ja syyllisti ihme asioista. Suuttui siitä kun juttelin pari minuttia mun viereen istuneen random pojan kanssa ja oli että "jätät mut yksin" vaikka en minnekään lähtenyt. Itse kuitenkin ignorasi mut totaalisesti jos hänelle tuli joku mies juttelemaan. Yritti estää myös treffit yhden miehen kanssa. Harmittaa vieläkin etten raivonnut takaisin ja sanonut että sinä et minua komentele. Käytiin kimppatreffeillä, mies olisi halunnut nähdä myöhemmin kahdestaan mutta kaveri raivosi niin pahasti etten uskaltanut mennä. Katumus on ikävä tunne.

Ekan kerran ku oltiin ulkona niin mulle tuli paha olo ja piti lähteä hotellille. Läksytti ja syyllisti sanomalla esim "Sun pitäis tuntea sun rajat! Mulla on huomenna ihan turha krapula!" Itse kuitenkin oksensi alkoholin takia kyseisen 2 vk matkan aikana 3 kertaa ja myös myöhemmin tollon samana iltana kun ragesi. Eikä edes pyytänyt anteeksi. Lisäksi kontrolloi sitä miten mun pitäisi olla: komensi monena eri päivänä "hymyile, hymyile" ja tivasi miksen hymyile ja ollenko aina sellainen kuin olen. Vittuili selfien ottamisesta vaikka otti niitä päivittäin itse. Vittuili kännykän käyttämisestä - käytän muka koko ajan vaikka itse osti rannalle aina wifin ja minä en. Vittuili vanhasta matkalaukusta ja kehotti ostamaan uuden (vaikka toimi ihan hyvin), ja hänellä itsellään oli matkalaukku rikki kahvaosasta! Raha-asioistakin sai oudon kohtauksen aikaan.

- Sitten oli yksi joka feidasi tylysti. Eli oli sovittu missä nähdää ja monelta -> feidasi täysin. Ei ilmoittanut mitään, eikä ilmestynyt paikalle. Tämä toistui usein ja monien ihmisten kohdalla. Saattoi kuitenkin laitella myöhemmin (päiviä/viikkoja) viestiä perään, kysellä tapaamista tms ihan kuin mitään ei olis tapahtunut. Ei pyytänyt anteeksi. Oli muutenkin omaa etua tavoitteleva tyyppi. Petti tietoisesti kihlattua = pyöritti kahta miestä yhtä aikaa ja kerskui sillä. Ei moraaliarvoja. Teki oman pään mukaan ajattelematta miltä muista tuntuu, mitä muut haluaisivat. Ilmoitti, ei keskustellut. Kertoi, ei kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo draama queen (hauskaa kyllä että mies!) Sai outoja kohtauksia ties mistä, oli mustasukkainen, syyllistävä ja epäreilu. Riidat paisuivat älyttömiksi vaikka lähtivät pienestä liikkelle. Ei osannut ratkaista asioita rakentavasti vaan raivosi ja haukkui, meni henkilökohtasuuksiin, tyyliin laittoi välit poikki. Monta päivää piti kerjätä anteeksiantoa, vaikka hänenkin olisi pitänyt pyytää anteeksi. Ei nähnyt ikinä itsessään väärä, syytti vain muita. Ei kestänyt huomautuksia tai moitteita. Viestirage. Muut eivät saa nähdä porukalla ilman häntä - suuttui tyttöjen illasta. Siinä muutama esimerkki hänen käytöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme