Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus teki ilmeettömän. Kauankohan menee että ilmeet palautuu kasvoille?

Vierailija
16.01.2018 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa joku. Naama on muuttunut sellaiseksi raskaaksi ja apaattiseksi. Olin masentunut noin kolme vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei johdu lääkkeistä niin siitä, että oot parantunut 3-9 kk. Oma kokemus.

Vierailija
5/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hymyillä ja vääntää muitakin ilmeitä väkisin, toimi ainakin mulla. Kasvot jotenkin tottuu. Olen siis vieläkin masentunut mutta olen ainakin saanut ilmeeni takaisin

Vierailija
6/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi

Vierailija
7/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi palautuvan jos olet kerran parantunut. Oon huomannu saman itsessäni, olen jotenkin täysi kivikasvo, mutta en olekaan parantunut.

Vierailija
8/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi kanssa tuo pakkoilmeytys. Etenkin laitoin iloista ja menevää musaa täysille ja sitten laulua ja hymyä mukana. Tuntui vievän pöhötystäkin mennessään. Ja aloin katsoa itseäni peilissä silmiin.

Vierailija
9/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on hankalaa jos masennus on jo mennyt ohitse. Itselläni on ollut ajanjaksoja jolloin on ollut masennusta ja sitten ei ja kasvot sekä silmien terävyys täysin seuraa omaa sielun maisemaani. Eli jos voi hyvin niin se näkyy myös ihmisen olemuksesta ja elävyys palautuu.

Vierailija
10/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ilmeet ole tahdonalaisia?

Vierailija
11/11 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoväänntämiseen auttaa myös esim. lyijykynän asettaminen hampaiden väliin poikittain ja sen kevyt pureminen, se vääntää ikään kuin suuta enemmän hymyyn jostain syystä ja liikuttaa samoja lihaksia. Tätä käytetään myös joskus, jos hirveästi itkettää jatkuvasti, mutta pitäisi äkkiä saada naama peruslukemille ns. pakotetun hymyilyn kautta. (Toimii, muuten.)

En pitänyt kirjaa kestoajoista itselläni, mutta pikku hiljaa ne ilmeet sieltä palailivat, kun ilonaiheita alkoi löytyä. Pienistä asioista vähän kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi