Soneran myyjät hakee jo vertaistaan hilpeydellä!
Tänään ne yritti saada minut vaihtamaan täysin toimivan, hyväkuntoisen, asianmukaisen puhelimen uuteen.
Kommentit (13)
Miehellä saunalahti ja soittelevat jatkuvasti, että vaihda parempi liittymä, päivitä puhelimesi uuteen...
Minulle soittelee saunalahti kuukauden välein ja yrittää kaupata tablettia. Kerron aina että minulla on jo tabletti ja saan käyttää sitä työnpuolesta täysin ilmaiseksi, mutta minun tulisi kuulemma ostaa toinen, ihan vaan varuiksi tai matkalle tai tai :D kun kysyn miksen ottaisi tätä tablettia matkalle on vastaus no jos unohdat.. Unohdan tämän mutta muistan toisen?
Minulle lopettivat soittelun toistaiseksi, koska en vastaa puhelimeen. Silloin tällöin pommitetaan tekstiviestein. En ole reagoinut niihinkään.
Juuri tuon takia en käy missään noissa liikkeissä. Samoin kierrän kaukaa paikat, joidaa on noiden ständejä. Ikävää, että joissain isoissa marketeissakin on sisällä noita ständejä, ja kesken ostoksien tullaan repimään josko päivittäisin liittymän uuteen ja ostaisin itse asiassa sata luuria vielä päälle jne.
Ja pelkkä kohtelias "ei" ei tietenkään riitä.
Tulee tunne, että noissa marketeissa kauppias haluaisi päästä eroon asiakkaistaan asettamalla noita ahdistelijoita käytävilleen.
Kun kuljet standin ohi, pidä kapula korvallasi ja ole puhuvinasi tärkeää puhelua. Noloa, jos juuri silloin puhelin soikin.
Ei siinä tarvitse mitään näytellä. Sanot vain kiitos ei ja jatkat matkaasi. Pään pudistaminenkin on hyvä vastaus.
Mulle kävi näin Markantalossa
-Osta tämä telkkari, tosi edullinen hinta.
-Mulla on TV ja mä oon siihen tyytyväinen
Osta silti tämä telkkari. Sä voit myydä sen eteenpäin.
-
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saunalahti ja soittelevat jatkuvasti, että vaihda parempi liittymä, päivitä puhelimesi uuteen...
Olen tyytyväinen kun ne saunalahdelta osaa soitella ihan oikeaan aikaan.
Yleensä netti on alkanut hidastelemaan ja jökkimään jokunen päivä aikaisemmin, niin sitten osaavat soittaa, että vaihda nopeampaan liittymään.
Kerran myös osui siihen saumaan soitto, kun oli oma modeemi hajonnut, niin kuinka kävikään, että soitti saunalahden markkinoija ja kyseli kuulumisia. Samalla ehdotteli että ottaisin elisa-viihteen ja kertoi myös että mukana tulee myös uusi parempi modeemi samaan hintaan.
Varmaan jotain telepaattisia kykyjä sillä suunnalla.
Toisaalta hirvittää kun alkavat sieltä soittelemaan, että kohta varmaan joku nettiin liittyvä hankinta edessä ja miettii, että mikähän hajoaa seuraavaksi.
Miksi ne tekee tuolla tavalla kun tietää että hankkii sillä huonon maineen yhtiölle?
Missä te oikein käytte kun ei Suomessa ole yhden yhtä soneran myyjää/kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä te oikein käytte kun ei Suomessa ole yhden yhtä soneran myyjää/kauppaa.
Nämä vanhat nimet jää ihmisten ajatuksiin vielä pitkäksi aikaa.
Huomasin saman kun kävin Soneran kaupassa aamupäivällä. Ne myyjät on kyllä poikkeuksellisen härskejä. Ihan kun ne saisi provikkaa nimenomaan lisämyynnistä tai oikein kunnolla painostetaan tekemään sitä.