Top 10 helsingin rumimmat ja karmeimmat paikat
Kommentit (28)
Malmi yleensä mainitaan. Ite oon asunut Malmilla aiemmin, eikä ollut yhtään ihmeellinen paikka. Kai se on ihan että mihin tottuu. :D
Itä-Helsinki noin yleisesti on aikamoinen ghetto kaiken kaikkiaan. Muutamia hienoja alueita on esim. Vuosaaren Aurinkolahti ja Herttoniemen ranta.
10. Helsinki
9. Helsinki
8. Helsinki
7. Helsinki
6. Helsinki
5. Helsinki
4. Helsinki
3. Helsinki
2. Helsinki
1. Helsinki
Ei siellä oo mitään ihmeellisiä paikkoja! Kaikki noi muka niin kamalat paikat.. huoh. Ei Suomessa ole todellakaan kunnon ghettoja!
Kurvi, tapulikaupunki, kontula, myllypuro, pihlajamäki, pukinmäki, malmi , mellunmäki
Oon liikkunut vuosia Itä-Helsingissä ja Malmi-Pukinmäki-Tapuli alueella. Koskaan ei ole pelottanut hetkeäkään eikä mitään erikoista ole tapahtunut. Olen 24v nainen.
Rautatientori, Sörnäinen, Kallio, Kaisaniemi.
Meidän vessa. Hennon vaaleanpunaiset kaakelit 😵
Kontulan ostari ja metroasema. Pihlajamäessä ostari. Malmin asema. Pasilan vanha asema. Pasilan väliaikainen asema. Herttoniemen tai Roihuvuoren teollisuusalue. Lanterna. Tallinnanaukio.
Vierailija kirjoitti:
Malmin ostari hyi
Siel on hirveesti porukkaa aina. Siks mua ei pelota koskaan .
Mini-neuvostoliitto, betonihelvetti Merihaka. Kurvi. Piritori. Malmin ostari. Sörnäisten metroasema. Herttoniemen teollisuusalue ja Siilitien ympäristö. Kalasatama ja Jätkäsaari, koska vaikka uusia ja kalliita alueita, niin liian täyteen rakennettuja- pelkkää betonia, ei mitään vihreää.
Itä-Pasila on ruma betonihelvetti, samoin Merihaka.
Kontula, Mellunmäki, Jakomäki, Tapulikaupunki, Itäkeskus, Kannelmäki