Miltä puukotus tuntuu?
Synkkä aihe, mutta joskus on tullut mietittyä. Tajuaakohan puukotuksen uhri sen kivun vai meneekö tilanteessa niin shokkiin, ettei kipua heti tunne?
Kommentit (12)
Minun mielestäni yksi karmivimmista tavoista kuolla.
Näin kerran unta, että intiaani puukotti mua vatsaan. Heräsin siihen.
tietysti tajuaa, ei se heti siihen kuole kuitenkaan, ellei sitten viillä vaikkapa kurkkua valtimon kohdalta auki :/ kyllähän se teinitappajan uhrikin oli kamppaillut vähintään sen kymmenen minuuttia. tuntuu syvältä pistämiseltä ja siltä kun joku repeää, veri valuu ulos. ihminen on yleensä täynnä adrenaliinia kuolinkamppaillessaan joten tietysti se peittää osan kivusta.
Olen joskus kiduttanut itseäni beheading-videoilla ja miettinyt, että se ei ainakaan taida tuntua mukavalta.
Varmaan syvälle pistävää, repivää kipua.
Se ei satu silloin kun se tapahtuu. Kipu tulee myöhemmin. Se tuntuu märälle, koska ainoa, mitä aistit on veri joka valuu.
Toivottavasti et koskaan koe sitä.
Esa Saarinen kertoi hieman aiheesta jossain Saska Saarikosken haastattelussa Hesarissa joskus kolme tai neljä vuotta sitten. Mitä muistan, niin hän tunsi iskun mahaansa, ja sen jälkeen oli ihmetellyt, että oliko veitsi likainen, ja vasta myöhemmin tajusi haavan mahassaan.
Pistävä tunne. Sen jälkeen tuntuu kuumalta/polttavalta.