Voisitko olla miehen kanssa joka ei pidä kroppaasi hyvännäköisenä?
Olisiko sinulle ok että miehesi ajattelisi kropastasi negatiivisesti mutta tyydyttäisi estetiikannälkäänsä katselemalla hyväkroppaisia naisia, joita kutsuu seksikkäiksi?
Kommentit (18)
En, enkä myöskään miehen kanssa jonka kroppa/ulkonäkö ei miellytä omaa silmääni.
Miksi olisin, kun voin saada miehen joka pitää minua hyvännäköisenä niin kuin moni mies pitääkin. Jos miehen on omaa naistaan noin mollattava niin siinä miehessä on se pahalaatuinen vika,ei siinä naisessa.
Ei pidä, vai osaa pitää suunsa kiinni, vaikkei pitäisikään?
Mies joka tekee noin on mieleltään sairas. En siis voisi. Iljettää ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin, kun voin saada miehen joka pitää minua hyvännäköisenä niin kuin moni mies pitääkin. Jos miehen on omaa naistaan noin mollattava niin siinä miehessä on se pahalaatuinen vika,ei siinä naisessa.
Kauniskasvoista naista voi pitää hyvännäköisenä, vaikka olisi ruma kroppa.
En tietenkään. En, vaikka vain kohteliaisuuttaan pitäisi - kyllä se tulee ilmi. Enkä tosiaankaan ole mitenkään upea, mutta naiivisti fantasioin, että olisin joskus jollekin kokonaisuutena se kaikkein upein.
Aika monta eri kysymystä laitoit yhteen avaukseen.
1. Voisinko olla miehen kanssa, joka ei pidä kroppaani hyvännäköisenä?
Miten mitataan se, pitääkö mies kroppaani hyvännäköisenä? Mieheni ei ole läskifetisisti ja minä olen pyöreä, joten en varmastikaan ole kropaltani hänen ihannenaisensa. Kuitenkin hän haluaa seksiä kanssani ja hiplaa minua ohikulkiessani ja nauttii pitää lähellään ja silitellä. Uskoakseni hän siis pitää minua sen verran hyvännäköisenä, että kokee haluavansa minua. Se riittää.
Jos hän osoittaisi teoillaan tai ilmaisisi sanoillaan, ettei pidä kroppaani hyvännäköisenä, emme varmaan voisi olla yhdessä. Miksi hän olisi edes halunnut alkaa seurustella kanssani, jos ei olisi pitänyt?
2. Olisiko minulle ok, että mieheni ajattelisi kropastani negatiivisesti?
Ks. edellinen kohta. Ajatustenlukija en ole, joten voin tulkita hänen ajatuksiaan vain hänen tekojensa kautta.
3. Olisiko minulle ok, että mies tyydyttäisi estetiikannälkäänsä katselemalla muita naisia?
Uskon, että kaikki miehet katselevat muita naisia ihan kuten me naiset katselemme miehiä.
4. Olisiko minulle ok, että mies kutsuisi muita naisia seksikkäiksi?
Ei. Hyvät käytöstavat ja sivistynyt käytös ovat minulle tärkeitä. Minusta toisten ihmisten arviointi ääneen ei kuulu mihinkään tilanteisiin, ei työpaikalle, kavereiden kanssa liikuttaessa eikä parisuhteessa. Mies, joka kokisi sanoa sen ääneen aina kun näkee mielestään hyvännäköisen naisen, kuuluu minun maailmassani junttien luokkaan, enkä voisi olla juntin kanssa.
En. Jos tuollainen mies naisen saa niin se nainen ei kyllä ole sellainen joka itseään arvostaa..
Se on muuten ironista että ne miehet on yleensä itse prkleen rumia jotka naiselta täydellistä ulkonäköä vaativat.
En voisi olla, mutta en olisi myöskään sinut itseni kanssa mikäli en itse olisi tyytyväinen kroppaani.
Sen sijaan se, että mies katselisi ihaillen muita naisia, ei haittaa. Katselenhan minäkin kauniita naisia ja miehiä.
No jos on huono kroppa, niin ei varmaan ole valinnanvaraa? Itse olen sinänsä normaalinpainoinen, mutta epäsopusuhtaisuus, riippuvat rinnat ja muutenkin epänaisellisesti muotoutunut vartalo pilaa koko tunnelman. Kukaan mies ei koko elämäni aikana ole kehunut vartaloani... välttelevät myös koskettamista. Kyllähän tuollainen syö itsetuntoa, mutta vaihtamalla ei parane. Yksinkään en välttämättä tahdo olla.
Vierailija kirjoitti:
Semmoset harhaluulot sieltä
Voisin (siis naisen kanssa). En usko, että yksikään nainen pitää mun kroppaa hyvännäköisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset harhaluulot sieltä
Se mikä on toiselle ruma on toiselle hyvännäköinen. Ei siinä mitään harhaluuloja tarvita että tämän pystyy sisäistämään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulle ok että miehesi ajattelisi kropastasi negatiivisesti mutta tyydyttäisi estetiikannälkäänsä katselemalla hyväkroppaisia naisia, joita kutsuu seksikkäiksi?
Sellaista kutsutaan exäksi.
Emmä.