Muita joita häiritsee bussissa se, että joku istuu niissä etupään paikoissa joissa on 4 penkkiä vastattkkain! Mielestäni kaikkien nokka saisi olla meno suuntaan! Eikö että 4 ihmistä saa pällistellä muita
Se on häiritsevää ja vaivaannuttava kaikki penkit vain nokka meno suuntaan niin on hyvä!
Kommentit (11)
Ne katse bussin sisäsuuntaan olevat penkit on tarkoitettu kylän tarkkailijoille.
Heidän tehtävänsä on raportoida juurikin ap:n kaltaisista, ympärilleen vaivaantuneesti pälyilevistä henkilöistä. Pälyilijöillä on aina jotain salattavaa. Tarkkailijoiden ilmoittamat (ja salakuvaamat) joutuvat sitten isoveljen erityistarkkailuun. Varokaa, teitä tarkkaillaan.
Meidän perheessä on kaksi aikuista ja kaksi lasta...
Pitää muistaa seuraavalla kerralla istua peräkkäin ikkunapaikoilla.
Mitä yrität piilotella ap? Kerrot vain rehellisesti kaikille palstalaisille, saamme sen kuitenkin selkäsi takana selville!
Kaikki muutenkin katsovat puhelimia niin mitä väliä?
Onneksi on noita nelinpaikkoja, bussilla kulkiessa mulla on aina niin paljon mukana tavaraa, etteivät mahtuisi kaksinpaikan jalkatilaan millään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on noita nelinpaikkoja, bussilla kulkiessa mulla on aina niin paljon mukana tavaraa, etteivät mahtuisi kaksinpaikan jalkatilaan millään.
Siis herran jumala ethän sä voi 4 ihmisen edrstä paikkoja viedä :0
Itse olen ajatellut, että siinä istuvat ovat itse koko bussin kyylättävänä. Ei toisinpäin.
Vitu*taa yksi äijä, joka aamulla istuu aina siihen pällistelypaikalle, vaikka ne nokka menosuuntaan paikatkin on melkein aina vapaina. Sitten vahtaa intensiivisesti ihmisiä.
No kyllä on ap;lla asial hyvin!Et muuta valitettavaa keksinyt!
Toedätkö edes miksi ne paikat on sIllä lailla?