Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on ihan paskaa

Vierailija
15.01.2018 |

Olen naimisissa miehen kanssa, jota en rakasta. Ja miestä jota rakastan, en enää koskaan saa.
Ei ole rakkautta eikä ole töitäkään. Ihan paska elämä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaxuhali <3

Vierailija
2/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaxuhali <3

Kiitos.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet itse ainoa joka voi muuttaa sun elämän suuntaan. Mieti sitä ja tee jotain!!

Vierailija
4/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet itse ainoa joka voi muuttaa sun elämän suuntaan. Mieti sitä ja tee jotain!!

En mä saa tätä muutettua, yrittänyt olen.

Juuri nyt tekisi mieli tehdä britneyt!

Ap.

Vierailija
5/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paskaa ja pitäis tehdä jotain, mutta emmää emmää emmää emmää emmää.. Voi teitä saamattomia ihmisen kuvia.

Vierailija
6/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on niin paskaa ja pitäis tehdä jotain, mutta emmää emmää emmää emmää emmää.. Voi teitä saamattomia ihmisen kuvia.

Ei kaikkea saa muutettua tuosta noin vaan. Töitä haen koko ajan, mutta juuri nyt työttömyys ahdistaa todella paljon ja tuntuu, ettei mitään valoa senkään suhteen ole näkyvissä.

Ja sitten tuo toinen asia. Se on se suurin ongelma. Haluaisin olla parisuhteessa, jossa on rakkautta ja läheisyyttä ja joka on OIKEA parisuhde. Kaipaan sellaista ihan hirveästi. Mutta senkään suhteen ei tunnu valoa olevan näkyvissä. Miten sellaisen parisuhteen saisin, kun rakkaus ei tunnu lakkaavan tuota kohtaan, jota en enää tule ikinä saamaan? Aina ikävöin ja haaveilen vaikka kuinka yritän unohtaa ja antaa olla.

Ap.

Vierailija
7/7 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä eroa. Siitä sitten vaikka kouluttautumaan. Hakemaan töitä muualta ja ehkä löytyy rakkauskin.

Rakkaus ja työkö sen elämän hyväksi tekevät? Noup. Ystävät, terveys, mielekäs tekeminen on paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä