Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmani on huono vaimo!

Väsynyt isä
14.01.2018 |

Yhdessä vuodesta 2005, josta naimisissa 5 vuotta ja lapsia on kolme. Avaudun täällä, koska minulla ei ole tukiverkkoja eikä ketään kenelle puhua. Nuorin lapsi on kohta kaksi vuotias, 4- ja 5-vuotiaat ja vanhemmat olemme 35- ja 37-vuotiaat. Ongelmana on vaimo, joka sotkee, juo liikaa ja on myöntänyt pettäneensä, jonka annoin kynsin hanpain anteeksi. Minä olen koti-isä, joten lasten ja kodinhoito on minun harteillani ja vaimo keskittyy tienaamaan. Vaimo ei halua eikä jaksa viettää aikaa perheen kanssa, vaan menee työpäivän jälkeen nukkumaan tai juoksee kavereilla, harrastuksissa ym. Minua epäilyttää avioliitto, koska vaimon kosketusten pitäisi aina johtaa seksiin ja koskaan ei ole mahdollista pelkästään halailla. Minulla on halut vähentyneet vaimon pettämisen ja käytöksen takia, koska se kohtelee meitä kuin ilmaa. Vaimo myös valittaa sotkua ja saamattomuuttani, vaikka pidän kodin puhtaana ja lapset ruokittuina ja tämä kaikki loukkaa minua syvästi. Jos eroamme niin haluan lasten huoltajuuden itselleni ja vieläkin sinnittelen liitossa lasten takia. Vaimo myös juo, mutta olen kieltänyt ryyppäämästä lasten nähden. Meillä on paljon riitoja, joita joudun peittelemään etteivät lapset järkyttyisi. Isänä yritän pitää ydinperheen koossa vaikka vaimo loistaa poissaolollaan arjessa. Yhteinen joulu meni pilalle kun jouduin selittelemään lapsille miksi äiti ei ole mukana kylpylälomalla. En voinut sanoa, että heidän äitinsä häipyi ryyppyreissulle kavereiden luo. Olen väsynyt enkä tiedä mistä lähtisin purkamaan ongelmia. Mitä neuvotte tekemään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisin kääntämään sukupuolet toisin päin.

Vierailija
2/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paistaa naisen käsiala läpi, hyvä yritys. Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja sinulle yksinhuoltajuus. Suosittelen keräämään todisteita äidin juopottelusta, että lapsien huoltajuuden saaminen onnistuu helpommin.

Vierailija
4/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, en tiedä onko tämä provo, mutta ymmärsin pointin. Neuvoisin jättämään vaimon ja tulemaan minun luokseni lasten kanssa, voin alkaa uudeksi.

Vierailija
6/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat ja kuppaat sen elareilla kuiviin. Niin me naisetkin tehdään huonoille miehille.

Vierailija
7/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.doria.fi/handle/10024/85742

Tossa on iltaluettavaa sulle.

Vierailija
8/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika perheneuvolaan. Jos vaimo ei suostu, mene yksin ja kerro huolesi vaimon alkoholinkäytöstä ja poissaoloista kotoa.

Vierailija
9/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala myös ryyppäämään.

Vierailija
10/10 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika katsoa peiliin ja kysyä miten tilanne on päässyt tuollaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi