finnejä vai erittäin kuiva iho?
saan finnit pois vain alkoholia sisältävällä puhdistusaineella mutta se kuivattaa ihon aivan järkyttäväksi, kunnon elottoman näköinen ja meikkikin suorastaan rapisee pois. Mutta jos en käytä sitä niin finnit ovat niin isoja että vaikka värin sais peitettyä niin naama silti kun räjähdyksen jäljiltä
'
huoh. kumman ottaisitte.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen selvinnyt samasta ongelmasta käyttämällä paljon kosteusvoidetta! Kuulostaa oudolta mutta finnit lähtevät kun ihon kosteutus on kunnossa, niin ihon ei enää itse tarvitse puskea talia pintaan.
Ja jos finnejä tulee niin käyttää niihin tarkoitettua geeliä eikä desinfiointiainetta :)
mulla ei oo toiminu mikään muu tähän mennessä kun tää nykyinen aine, ja kosteutan myös 2 kertaa päivässä mutta siitä huolimatta iho kuiva tai näpyillä.
Itse olen selvinnyt samasta ongelmasta käyttämällä paljon kosteusvoidetta! Kuulostaa oudolta mutta finnit lähtevät kun ihon kosteutus on kunnossa, niin ihon ei enää itse tarvitse puskea talia pintaan.
Ja jos finnejä tulee niin käyttää niihin tarkoitettua geeliä eikä desinfiointiainetta :)