Gallup! Pystytkö hölkkäämään reippaasti / juoksemaan min. 15 minuuttia?
Eli jos nyt pitäis päästä mahdollisimman nopeasti omin jaloin vaikka 2-3 kilsan päähän, niin onnistuisiko?
Kommentit (18)
Ehkei nyt kovin nopesti kun ylipainoa on 30 kiloa, mutta rauhalliseen tahtiin onnistuisi todenäköisesti.
Totta kai vartissa menee semmoiset neljä kilometriä
En. Jaksan hölkätä kevyesti ehkä 500 metriä mutta sekin ottaa jo tosi koville. Tiedän kyllä olevani aivan rapakuntoinen :D
Selkäsairauteni vuoksi en. Ennen vuotta 2013 olisi mennyt helposti.
En edes hitaasti hölkäten mutta kävellen onnistuu kyllä.
En pysty juoksemaan enkä edes saa juosta, lääkäri kielsi. Kävellen 2 km matkaan menee 20 minuuttia.
Muutama kk sitten juoksin 10min bussien perässä niin kovaa kuin kintuista lähti, eli uskoisin että onnistuisi tuokin vaikka ei se kivaa olisi. Harrastan lihaskuntoa ja hyppytreeniä, en juoksua.
Vierailija kirjoitti:
En. Jaksan hölkätä kevyesti ehkä 500 metriä mutta sekin ottaa jo tosi koville. Tiedän kyllä olevani aivan rapakuntoinen :D
Et sä aivan rapakuntoinen ole, minä kokeilin nyt syksyllä hölkkäämistä ja jaksoin puolitoista valopylvään väliä eli ehkä noin 100 metriä. Ihan hetkeen en aio uudelleen kokeilla, sen verran kamalaa se oli ja kyllä se oli kaukana nautinnosta mitä kuulemma vain juostessa voi kokea. Kävelylenkillä olen nimittäin laskenut että yhdestä välistä tulee tasan 30 askelta ja päivätavoite mulla on 5000 askelta.
Helposti. Sanotaan, että puolimaratonin yli tekisi tiukkaa. T pullukka keski-ikäinen mamma.
Hölkkäsin säännöllisesti vielä vuosi sitten. Harrastus loppui kuin seinään. Yhtäkkiä tuki totaalinen hapen puute tms. en ole sen jälkeen pystynyt tekemään juuri mitään hengästymättä, Hieman huolssani olen.
Ei todellakaan, on nivelrikko, sen lisäksi joku muu polvivamma, ylipainoa ja aikoineen leikattu nilkka, jota sitäkin pitää varoa.. ihme että sentään kävelen 15 minuuttia ja kävelen portaat päivittäin kolmanteen kerrokseen.
Olen viimeksi juossut joskus 20 vuotta sitten parinkympin päällä.. Sillon juoksin metsässä toisinaan.
Lapsena olin kova juoksemaan.
Nään juoksemisesta usein unta. Se olisikin upea kun tässä elämässä vielä pystyis edes viiskyt metriä juoksemaan.. mutta en jaksa uskoa.
No viime kesänä olis mennyt, mutta ei enää. Mä oon 8:lla kuulla raskaana.
En reippaasti hölkkäämään pystyisi, mutta kahden kilometrin päähän vartissa lyllertäminen voisi olla mahdollisuuksien rajoissa silti. Kolmea en pääse.
Pystyn, mutta 3 km menee kyllä 20 min.
Kyllä varmaan pystyisin, mutta koville se ottais. En mä nyt ihan rapakunnossa ole mutta en harrasta hölkkää/juoksua.
Helposti.