Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroperheet jossa 18v nuori. Vieläkö viettää aikaa toisella vanhemmalla?

Vierailija
14.01.2018 |

Jos ennen ollut esim vko-vko, niin oletteko tehneet muutoksia asumisjärjestelyihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 13 ja 18. Isä asuu eri kaupungissa. Kun poika täytti 18 sovittiin että kulkee pikkuveljen kanssa isän luona niin kauan kun asuu kotona. Kulkemista helpottaa kun sai ajokortin ja auton. Isä maksaa bensat. Ijan aina ei ole toteutunut mutta useinmiten kyllä, nuori haluaa tavata isäänsä ja ymmärtää että kötevintä näin.

Vierailija
2/3 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi lopetti isän luona käymiset 12v iässä. Ilmoitti, että jos isä haluaa hänet tavata, niin tulee hakemaan kotoa/koulusta, hän ei suostu enää bussi-juna-bussi -rumbaan ja siihen, että vaikka etäisyyttä on allee 70 km, niin hän joutuu käyttämään matkoihin suuntaansa yli 3 tuntia. Isälle tämä ei sopinut, joten lastenvalvojalla käytiin moneen kertaan. MInä totesin, että en voi lasta viedä, koska ei ole autoa (ja pääsen töistä klo 17,olisimme lapsen kanssa isän kotikaupungissa noin klo 20 ja minä olisin kotona noin klo 23) ja isä oli sitä mieltä, että estän tahallani lasta tapaamasta isäänsä, joten hän ei lähde autolla ajamaan ja lasta hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 16v lakkasi käymästä äidillään, kun äitinsä muutti (asuu siis isällään tai siis meillä ja minä olen äitipuoli). Syynä hankala matka, etäisyyttä ei ole kuin alle 100km mutta kahdella junalla ja bussilla pitää mennä. Joskus mies on käynyt viemässä perjantaina ja hakenut sunnuntaina.

Nyt miettii kevarin hankkimista, että kesäaikaan edes pääsisi helpommin käymään. Kaipaa kovasti äitiään kyllä. Itse en ymmärrä tuota muuttoa ollenkaan, kyseessä ei ole mikään työn perässä muutto, työtön oli täällä ja on uudessakin paikassa.