Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se jotenkin väärin, että minusta kauneimpia naisia ovat yhä ne samanikäiset kuin silloin kun olin n. 17-vuotias?

Vierailija
13.01.2018 |

Vaikka olen jo hieman yli 17-vuotias.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehethän ovat ikuisia pikkupoikia.

Vierailija
2/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että eri ikäisiä naisia katsoo eri tavalla. Nuorempia "kinkkuja" katselee vaan sellaisella "oijoi tommosta kun olisi nuorempana päässyt kuksimaan"-silmällä, mutten minä muuten ainakaan alle 25v lapsukaisiin sekaantuisi. Viehättävät 30v ja yli omaan ikään saakka olevat naiset aiheuttaa jo pientä hermostumista, kun ne kokee sellaisiksi potentiaalisiksi omalle ikäluokalle soveltuviksi kumppaneiksi. 40v naiset alkaa olemaan siinä vaiheessa, ettei lapsia välttämättä tarvitse pyöräytellä, omat perhe-elämät ja lisääntymiset on jo koettu ja meininki on vähän rennompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että eri ikäisiä naisia katsoo eri tavalla. Nuorempia "kinkkuja" katselee vaan sellaisella "oijoi tommosta kun olisi nuorempana päässyt kuksimaan"-silmällä, mutten minä muuten ainakaan alle 25v lapsukaisiin sekaantuisi. Viehättävät 30v ja yli omaan ikään saakka olevat naiset aiheuttaa jo pientä hermostumista, kun ne kokee sellaisiksi potentiaalisiksi omalle ikäluokalle soveltuviksi kumppaneiksi. 40v naiset alkaa olemaan siinä vaiheessa, ettei lapsia välttämättä tarvitse pyöräytellä, omat perhe-elämät ja lisääntymiset on jo koettu ja meininki on vähän rennompaa.

Kiitos tästä, Marja 40-v.

Vierailija
4/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kunhan jätät normaalit naiset rauhaan, koska henkisesti alaikäinen on myös henkisesti alamittainen, eikä koskaan itsenään kykene tekemään ketään onnelliseksi.

Hanki kunnon ammatti (ellei sinulla jo ole sitä), ja keskity rikastumaan sen avulla. Siten tuo muu kehittymiskyvyttömyytesi ei haittaa ketään, olet yhteiskunnalle hyödyllinen veronmaksajana ja onnellistutat hetken kerraallaan sellaisia nuoria naisia, jotka rahalla onnellistuvat.

Vierailija
5/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös meillä naisilla samoin. Tosin ihan noin nuoret ei sentään kiinnosta. Ihan lapsia ovat vielä.

Ei se taida ihan samoin olla, koska käytännössä kaikissa "maailman seksikkäin mies"-kisoissa vanhemmat miehet pärjäävät hyvin. 

Vierailija
6/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli 17-vuotias tarkoittanee 54-vuotiasta.

Ihan ymmärrettävää.

Nuoret, kiinteät ja sporttiset miehet näyttävät parhailta.

N

Vierailija
7/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että he näyttävät hyville, ei tarkoita että asialle pitäisi tehdä jotain. Kunhan isket suunnilleen ikäisiäsi naisia.

Yksi ärsyttävimmistä jutuista 18-vuotiaana baarissa on just ne 35+ ukot jotka tulee kälättämään jotain. Jättäkää nuoret rauhaan!

Vierailija
8/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, Marja 40-v.

Kiitos kiittämisestä! Toinen lasillinen valkoviiniä  menossa ja trollaamista jatkan, kunnes pullo on tyhjä!

Vierailija
9/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että he näyttävät hyville, ei tarkoita että asialle pitäisi tehdä jotain. Kunhan isket suunnilleen ikäisiäsi naisia.

Yksi ärsyttävimmistä jutuista 18-vuotiaana baarissa on just ne 35+ ukot jotka tulee kälättämään jotain. Jättäkää nuoret rauhaan!

Ja tietenkin samat sanat puumanaisille. Yök.

Vierailija
10/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksan ihmetellä tuota ilmiötä... En usko et monikaan aikuinen mies todellisuudessa haluaisi panna 17-vuotiasta jos sellanen perus-tyttönen tuotais eteen. Itse olin tuossa iässä epävarma, en harrastanut vielä liikuntaa joten karkki näkyi vyötäröllä hieman, akne puhkesi ja tyyli... noh huppareita ja suttuinen "smokey-eyes" Luonne oli ujo ja lapsellinen. TOKI ei saa unohtaa että maailma muuttunut himena ja tyttöset ovat kieltämättä kypsemmän näköisiä nyt kuin silloin mutta silti jotain rajaa.

-N25

Vierailija
11/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet itse nelikymppinen nainen, joka on kateellinen nuorille gimmoille, jotka keräävät kaikkien miesten huomion.

Vierailija
12/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksan ihmetellä tuota ilmiötä... En usko et monikaan aikuinen mies todellisuudessa haluaisi panna 17-vuotiasta jos sellanen perus-tyttönen tuotais eteen. Itse olin tuossa iässä epävarma, en harrastanut vielä liikuntaa joten karkki näkyi vyötäröllä hieman, akne puhkesi ja tyyli... noh huppareita ja suttuinen "smokey-eyes" Luonne oli ujo ja lapsellinen. TOKI ei saa unohtaa että maailma muuttunut himena ja tyttöset ovat kieltämättä kypsemmän näköisiä nyt kuin silloin mutta silti jotain rajaa.

-N25

"Koska minä olin ruma X-vuotiaana, ei kukaan voi haluta tuonikäisiä."

Vierailija
13/19 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole väärin. Minä pidän vieläkin nuoremmista eikä siinäkään ole mitään väärää – sanokoot kuka mitä tahansa. Oikeasta ja väärästä voi alkaa puhumaan vasta siinä vaiheessa kun ajatukset muuttuvat teoiksi.

Vierailija
14/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietenkin samat sanat puumanaisille. Yök.

Mutku se on ihan eri asia!

Vierailija
15/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25v tyttöjen jutut ovat niin lapsellisia, ettei niitä jaksa kuunnella. Kuvissa voivat näyttää hyvältä. Todellisuus on karumpaa.

Vierailija
16/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ikäisiäni ukkoja katsele, hyi olkoon. Mutta en myöskään aio pariutua enää.

Vierailija
17/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole väärin. Minä pidän vieläkin nuoremmista eikä siinäkään ole mitään väärää – sanokoot kuka mitä tahansa. Oikeasta ja väärästä voi alkaa puhumaan vasta siinä vaiheessa kun ajatukset muuttuvat teoiksi.

Nettivinkattu.

Vierailija
18/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole väärin. Kaikilla on oikeus pitää siitä mistä pitää.

Minä viehätyn fyysisesti lähinnä vain pitkistä, komeista ja jykeväleukaisista nuorukaisista, vaikka itse olen jo pitkälti yli 30. Uskon, että tuo fakta ei tule ikinä muuttumaan, vaikka ikää tulee koko ajan lisää ja realistisesti minulla ei ole mitään mahiksia tuollaisiin miehiin. Se on vain se mihin biologisesti tunnen vetoa. 

Vierailija
19/19 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tälläisenä 41v. naisena tunnen vetoa ikäisiin tai maksimissaan 5v. nuorempiin miehiin(eli alaikäraja 36v.)Sanoisin,että 50-60v. ikäiset miehet ovat jo liian vanhoja minulle,koska tuonikäisillä alkaa olla jo mitä lie vaivoja esim. sepelvaltimotauti ja hiukset harventunut ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä