Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä Sinä äänestät presidentiksi?

Vierailija
13.01.2018 |

?

Ketä Sinä äänestät presidentiksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (289)

Vierailija
1/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päätös jo varma?

Vierailija
2/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.1. on enää kahden viikon takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko päätös jo varma?

On se juu.

Vierailija
4/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari on viimeinen jota äänestäisin.

Niin on monella muullakin.

Siksi vaaraa ei ole. Huhtasaaresta ei tule presidenttiä.

Vierailija
5/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura

Vierailija
6/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa lapsellisiin kysymyksiin joita toistetaan melkein päivittäin.

Oma valinta on tehty viime kesänä ja valinta pysyy eikä ole syytä vaihtaa.

Vierailija
7/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päätös. Olen miettinyt näin:

- Niinistö ei oikestolaisena sovi, varsinkaan koska allekirjoitti aktiivimallilain. Vähän sellainen, josta ei lopulta tiedä onko lintu vai kala.

- Vanhanen on keskustalainen eikä koskaan vakuuttanut persoonana, jotenkin epärehellisen oloinen, ei tarpeeksi ulkopoliittista osaamista eikä sovi mielipidejohtajaksi.

- Huhtasaari on niin epäpätevä poliitikkona, joten ei käy.

- Kyllönen on mielenkiintoinen persoona, mutta sopii nuorena paremmin eduskuntaan ja europarlamenttiin.

- Torvaldsia en tunne ollenkaan enkä näe mitään yhteistä.

- Väyrynen, huoh.

- Haatainen olisi muuten mulle sopiva ehdokas, mutta ei ole ulkopoliittista kokemusta.

- Ilmeisesti Haavistolla olisi sopivaa osaamista ja kokemusta. En ole suuri fani, muttei ole mitään häntä vastaakaan.

Vierailija
8/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä et missään tapauksessa äänestäisi?

Mä en äänestäisi Huhtista.

Vierailija
9/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa en äänestäisi Niinistöä. Toisella kierroksella on ihna sama kuka on vastassa mutta ääni menee Niinistön vasta ehdokkaalle. Eka kierroksella arvon vielä parin ehdokkaan välillä. 

Vierailija
10/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muut ehdokkaat kuolisivat ja olisi pakko valita Huhtasaaren ja Väyrysen välillä, jättäisin äänestämättä ja alkaisin valmistella maastamuuttoa.

Vierailija
11/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon huonoja vaihtoehtoja ja vähän valinnanvaraa. En tiedä, mitä tekisin. Piirränkö tällä kertaa äänestyslipukkeeseen Aku Ankan?

Vierailija
12/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä et missään tapauksessa äänestäisi?

Mä en äänestäisi Huhtista.

En Väyrystä enkä Torvaldsia.

Huhtasaaren lisäksi siis.

Vierailija
13/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa äänestän. Numero 5.

Vierailija
14/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon huonoja vaihtoehtoja ja vähän valinnanvaraa. En tiedä, mitä tekisin. Piirränkö tällä kertaa äänestyslipukkeeseen Aku Ankan?

Tee niin!

Annat lisää painoarvoa minun äänelleni.

ps. Tyhjän, hylätyn ja nukkumisen tulos on sama. Et saa palkkiota piirtämisestä, eikä niitä kuvia kukaan katsele.

Vakuutan, että sillä saralla kaikki on jo nähty.

Vierailija
15/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Niinistö ei oikestolaisena sovi, varsinkaan koska allekirjoitti aktiivimallilain. Vähän sellainen, josta ei lopulta tiedä onko lintu vai kala.

- Vanhanen on keskustalainen eikä koskaan vakuuttanut persoonana, jotenkin epärehellisen oloinen, ei tarpeeksi ulkopoliittista osaamista eikä sovi mielipidejohtajaksi.

- Kyllönen on mielenkiintoinen persoona, mutta sopii nuorena paremmin eduskuntaan ja europarlamenttiin.

- Väyrynen, huoh.

- Haatainen olisi muuten mulle sopiva ehdokas, mutta ei ole ulkopoliittista kokemusta.

- Ilmeisesti Haavistolla olisi sopivaa osaamista ja kokemusta. En ole suuri fani, muttei ole mitään häntä vastaakaan.

Muille ehdokkaille esitellään suht hyvät perustelut, mutta Väyrysen kohdalle riittää vain Huoh? Saisiko vähän perusteluita.

Vierailija
16/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea uskoa, että suurin osa kansasta äänestäisi Saulia. Elävätkö ihmiset jossakin horroksessa?

Vierailija
17/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Väyrynen, huoh.

Muille ehdokkaille esitellään suht hyvät perustelut, mutta Väyrysen kohdalle riittää vain Huoh? Saisiko vähän perusteluita.

itserakas dille, riittääkö se?

terv, eri

Vierailija
18/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Väyrynen, huoh.

Etelä-Suomi

Vierailija
19/289 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haataista äänestän.

Vierailija
20/289 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattia