Unelmieni nainen olisi myös HAUSKA
Naisista löytyy hirveästi hienoja piirteitä, mutta ihan aidosti nokkelia ja huumorintajuisia naisia tapaa harvoin.. Meillä on töissä yksi tuollainen, mutta on varattu prkl. On myös seksikäs, kiltti ja fiksu. Mutta kyllä tuo huumorintaju vie ainakin multa jalat alta.
Kommentit (16)
Jos tuo nainen on mielestäsi kiltti, niin millaisia ovat sitten ne työpaikan tuhmat naiset?
Minä haluan älykkään, hyvännäköisen ja hauskan miehen, joten elän useamman syyn vuoksi yksin.
Oi, mun ystävä on juuri tuollainen. Nokkela sanailija, tilannetajuinen ja omaa mahtavan huumorin. Hän on varattu.
Jahas ja minkä ikäinen olet? Tiedän sitten kannattaako minun markkinoida itseäni. Mitä saan tilalle, jos saan sinut nauramaan? Jos se on jotain fyysistä niin unohda. Ja jos olet Matti "kuivahko" Vanhanen, niin älä vastaa tähän viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen on mielestäsi kiltti, niin millaisia ovat sitten ne työpaikan tuhmat naiset?
No kiltillä tarkoitan sellaista hyväsydämistä, lempeää, ystävällistä ja empaattista naista. Välittää aidosti muistakin kuin itsestään. Ei ole mikään tyhjäpää kotkottaja muutenkaan, vaan rauhallinen. Tähän sitten tuo hauskuus ja iloinen luonne niin eihän nainen voisi ihanampi olla. :( ap
Hauskuus ja älykkyys kulkevat muuten usein käsi kädessä. Eikä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko taskussa hienoja akateemisia tutkintoja...
Ihana ap.
Aina välillä sitä unohtaa että kaikki miehet ei ole sellaisia tai kaikki naiset tällaisia. On niin helppoa jäädä jumiin omiin tuttuihin ajatusmalleihin.
Kiitos ap, kiitos av, sain vähän valoa päivääni!
Huumorintaju on henk.koht. Toisen huumoria joko tajuaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju on henk.koht. Toisen huumoria joko tajuaa tai sitten ei.
No juu onhan se näin. Mutta kyllä yleensä ottaen voidaan ajatella, että on jokin melko selkeä hauskuuden linja, joka uppoaa enemmistöön. Toiset tykkää enemmän ironiasta ja sarkasmista, toiset pikkutuhmasta huumorista. Tämän naisen huumori on älykästä, kaikki eivät välttämättä edes ymmärrä hyvien juttujen pointteja. Pitää olla hieman taustatietoa asioista ja elämästä yleensäkin. Ehkä se vetoaa eniten juuri siksi kun on muuten niin söpö ja viattoman oloinen. ap
Tämänkään palstan mehevimmät trollit eivät voi olla naisia.
Naisen rooliin ei perinteisesti kuulu olla se hauska tyyppi, heidän pitää olla yleisönä miesten nokkeluudelle.
Vierailija kirjoitti:
Naisen rooliin ei perinteisesti kuulu olla se hauska tyyppi, heidän pitää olla yleisönä miesten nokkeluudelle.
No niin
Sellainen porukan äänekäs härskeilijä ei vetoa keneenkään jos on nainen
Vierailija kirjoitti:
Sellainen porukan äänekäs härskeilijä ei vetoa keneenkään jos on nainen
No nyt en tuosta lauseesta saa ihan irti mitä tarkoitat. Mutta tämä nainen ei ole mikään möykkääjä. Oikeastaan aika hiljainen ja antaa muille tilaa. Kahden kesken osaa sitten heittää herjaa ja osaa vastata takaisin pilke silmäkulmassa. Ei ole mikään sekoilija, osaa kyllä kertoa hyviä juttuja ja on innokas osallistumaan asioihin. Mutta ei ole räikeä.
Mutta tottakai nauraa minun jutuilleni. Se on myös tärkeää. :)
Mulle on sanottu aina että tää on mun paras piirre (oon siis myös hoikahko ja naamaltanikin ihan ok) ja olen ollut suurimman osan elämästäni varattu. Ja mua kiinnostaa miehessä myös eniten äly (ei tarkota sitä et on joku "akateeminen" vaan ihan vaan älyä) ja hauskuus. Eli klassinen "fiksu ja huumorintajuinen"! :D
Tsemppiä! Kyllä se sieltä löytyy!