Pyydan mammat: kun menette taas kevään Gambian matkalle antakaa rahaa suoraan miehelle, et sinäkään haluaisi palkkaasi tavarana
Se on paras tapa vaikka vähän kurjalta saattaa tuntua maksaa niin suoraan seurasta.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Gambia-kirjoituksia on lähes päivittäin palstalla, vaikka kävijät tuskin ovat palstalaisia.
Hyvin harvat 70-vuotiaat kirjoittavat täällä ja ani harva heistä ostaa itselleen seuraa. Onneksi.
Gambiassa käydään jo nelikymppisestä ellei allekin. Ei ne mitään eläkeläisiä suurin osa ole.
Ei kai 70-vuotiaat naiset enää halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Gambia-kirjoituksia on lähes päivittäin palstalla, vaikka kävijät tuskin ovat palstalaisia.
Hyvin harvat 70-vuotiaat kirjoittavat täällä ja ani harva heistä ostaa itselleen seuraa. Onneksi.
Mistä tiedät? T. Maire 67
Palstaperversseille voi olla yllätys, että valtaosa naisista EI osta seksiseuraa.
Kyllä minä viisikymppisenä saisin nuorta miestä ihan täältäkin ja ilman mitään vastiketta.
Mutta ehkä siinä on oma tunnelmansa mennä Gambiaan ja selusta on eri lailla turvattu kuin lähikuppiloissa.
Itse olen joutunut kovankin vonkaamisen kohteeksi vieläkin näin 49-vuotiaana. Olen kuitenkin hyvin nuiva, miltei aseksuaalinen eli vonkaamisen tasolle on jäänyt.
Oma mies riittää, ei tarvitse matkustaa mihinkään.
Sama haaste jokaiselle miehelle, joka ajatteli sekaantua Thaimaassa baarityttöön. Suosittelisin antamaan rahan jollekin, joka ei ole vielä sekaantunut ko ammattiin ja saisi elämälleen paremman pohjan.
Vierailija kirjoitti:
Sama haaste jokaiselle miehelle, joka ajatteli sekaantua Thaimaassa baarityttöön. Suosittelisin antamaan rahan jollekin, joka ei ole vielä sekaantunut ko ammattiin ja saisi elämälleen paremman pohjan.
Miehet maksaa selvänä rahana yleensä, naisilla tarve naamioida joksikin muuksi
Onko joku syy miksi miehet ei hae Gambiasta seuraa miksi juuri naisseksituristeille hyvä paikka?