Taidan olla miesflunssa piilokamerassa
Mies on maannut 3 päivää sohvalla ja tehnyt kuolemaa. Nyt helpottaa miehen tauti ja mä olen kuumeessa. Miehen ystävä soitti tulevansa yökylään." Joo, kiva ja tervetuloa, vaimo on vähän kipeä, mutta kyllä se tossa puuhailee". En voi kun nauraa ja taidan mennä tiskaamaan.
Kommentit (4)
Meillä myös. Mies sairasti viikon, makasi sohvalla kuolonkorinaa päästellen ja onnettomasti huokaillen ja toimitin pyydettäessä milloin mitäkin, hoidin kotityöt ja kauppaostokset että toinen saisi levätä. Nyt minä samassa taudissa, sanoin että menen aikaisin nukkumaan. Alkoi kyselemään että kai nyt imuroit ja peset pyykit ensin kun hän kävi kaupassa. Ja että ei kyllä käytä koiraa sekä aamu- että iltapissalla, vaan minun on tehtävä toinen (yleensä minä hoidan molemmat).
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös. Mies sairasti viikon, makasi sohvalla kuolonkorinaa päästellen ja onnettomasti huokaillen ja toimitin pyydettäessä milloin mitäkin, hoidin kotityöt ja kauppaostokset että toinen saisi levätä. Nyt minä samassa taudissa, sanoin että menen aikaisin nukkumaan. Alkoi kyselemään että kai nyt imuroit ja peset pyykit ensin kun hän kävi kaupassa. Ja että ei kyllä käytä koiraa sekä aamu- että iltapissalla, vaan minun on tehtävä toinen (yleensä minä hoidan molemmat).
Joo. Meillä mies sentään käytti koiran aamupissalla. Siinäpä se. Nyt onkin kivaa kaverin kanssa. T:Ap
Ihan kai olette miehenne itse valinneet? Ihan kai olette itse päättäneet, että olette suhteessa ettekä sinkkuja?
3 päivää mies kärsinyt, ja sää vittuilet netissä.