Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvonnut ala-vatsa.

Kaisa
12.01.2018 |

Hei. Olen nuorehko, urheilullinen ja terve nainen ja minulla on ikävä ongelma. Ala-vatsani on useasti todella turpea ja esim farkuissa pullistumisen erottaa selvästi. Maha on siitä hassun mallinen että se tekee matalan kummun navan yläpuolla. Navan kohdalla näyttäisi taas että veätytyisi sisäänpäin mutta navan alapuolella on suuri turpea maha. Minulle ei ole todettu allergioita ja laktoosi-intoleranssin tai keliakian merkkejä en ole ainakaan ennen havainnut vaikka yleensä ruokailun jälkeen turvotus pahimmillaan. Yleensä maha laskee yön aikana tai jos pitkään syömättä mutta yhden aterian jälkeen housuja alkaa painaa vatsaa kiristää hullusti. Myös tuo hassu muoto ihmetyttää. Olisiko vinkkejä, diagnooseja tai kohtalon tovereita näkösällä? :0

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä että en ole enkä ole ollut raskaana.

Vierailija
2/2 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä voi melkein mikä tahansa yksittäinen ruoka aiheuttaa pömpöösiä (nesteen ja kaasun kerääntyminen). Yleisimpiä suolisto ongelmia aiheuttavia ruokia ovat esim. voimakas kahvi, viljat, hedelmät, maito.

Tee testejä jättämällä tiettyjä aineita pidemmäksi aikaa pois nykyisestä ruokavaliostasi josko syy löytyisi sen avulla.

Jos tuntuu kipuja/tulee verta ulosteen mukana niin mene lääkärille tutkituttamaan suoliston tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä