Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miloin viimeks olet ollut kipeä kunnolla

Vierailija
12.01.2018 |

Ei mitään pikku flunssaa vaan ihan kunnon kuumeessa joka ajaa sänkyyn?
Itellä oli joku outo kuume, flunssa, mahatauti viime maaliskuussa (2017).

Sen jälkeen ei ole ollut kuin ihan jtn lieviä ohi meneviä kurkkukipuja

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten niin pikkuflunssa ei lasketa?

Kurkkukipu on lähes aina merkki kroppaan pääsesestä viruksesta eli vastustkyky on petynyt

Vierailija
2/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tartuntatauti mutta sain pari viikkoa sitten erittäin pahan sappikivikohtauksen jonka seurauksena tuli mm. suolilama... makasin useamman vuorokauden tiputuksessa ja sain opiaattikipulääkkeitä ja oksentelin kaaressa. Kolme vuorokautta pyyhkiytyi ihan pois muistista. Noin kipeä en ole ollut yhdessäkään neljästä synnytyksestäni...

Noin huonossa kunnossa en myöskään ollut edes keuhkokuumeessa, väsähtänyt toki silloinkin mutta kuitenkin toimintakykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten. Kuume nousi yli 38 asteen, mikä on tosi harvinaista minulle.

Vierailija
4/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt. Sängyssä ollut koko päivän. Kuumetta ja kamala yskä. Muutenkin tosi kurja ja surkee olo.

Vierailija
5/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa sairastin flunssakuumetaudin ensimmäistä kertaa 4 vuoteen. Ei jaksanut kuin maata sängyssä/sohvalla ja oikein tunsi miten sairaus jyskytti kehossa. Pahin tauti kesti viikon, puolikuntoisuus vielä 3 viikkoa ja nyt 3 kuukautta myöhemmin on edelleen aamulämpö 37 vaikka ennen tautia alle 36. Onneksi olo sentään on normaali.

Kellään muulla kohonneet lämmöt pitkäksi aikaa taudin jälkeen?

Vierailija
6/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan pikkuflunssia. Sairastelen tosi harvoin mutta ne on aina kunnon tauteja. Viimeisin flunssa oli keväällä 2014, se kesti nelisen viikkoa. Edellisestä vatsataudista on yli 10 vuotta.

Vierailija
7/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Flunssaakaan ei ole ollut.

En harrasta liikuntaa, viikonloppuisin otan kuppia ja tupakoinkin. En syö hedelmiä, marjoja enkä vihanneksia. Olen yli 5-kymppinen.

Vierailija
8/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sydänleikkauksen jälkeen yksin kotona kun rintalasta oli halkaistu.

Vierailija
9/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena keuhkokuumeessa. Olin viikon sairaalassa ja sen jälkeenkin vielä yli kaksi viikkoa ihan pois pelistä. Toipuminen normaaliin olotilaan vei monta kuukautta.

Vierailija
10/10 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä 2008 munuaistulehdus jonka johdosta muutama ensimmäinen päivä antibioottia suoneen ja viikko sairaslomaa töistä, kuume kävi silloin 38-39 asteessa. Niin juu ja pari vuotta sitten mahatauti, kuumetta ei ollut ja saikkua sain pari päivää. Kuume kyllä nousee minulla nykyään todella harvoin enkä kyllä niitä pikku flunssiakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi