Poikakaverin aikuinen tytär viettää isän kanssa kaiken aikaa
Sellanen on ongelma että poikakaverini on lähemmän 50v ja hällä on 25v tytär.
Tytär on monessa mukana, käyvät viikottain syömässä, harrastuksissa, ostoksilla ja on kuskina isälleen jos lähtee baariin samoin majottaa isäänsä jos on tullut baarista. Tytöllä on oma poikakaveri ja on aina napakka pikku diiva. Läheiset välit isäänsä koska keskustelevat kaikesta.
Minua on tämä ruvennut häiritsemään koska että laitellaan viestejä ja kyselee milloin tulee kotiin mun luota (ei asu kuitenkaan samassa taloudessa).
Tuntuu että tytär ja hänen poikakaveri tai ystävät kulkee samassa remmissä. Normaalia? Vai miten pitäisi suhtautua?
Kommentit (7)
50-v poikakaveri? 0/50 pistettä saanut provo on ainakin.
Enemmän minua häiritsee se miten kutsut aikamiestä poikakaveriksi kuin tuo kuvio. Älä mene vanhemman ja lapsen väliin, heidän suhteensa ei kuulu sinulle mitenkään.
Mä en alkuun meinannut tajuta koko otsikkoa. Eiköhän tuossa iässä ole miesystävä, ei poikakaveri... Ja asiaan, oletko mustasukkainen vai mikä mättää?
Huolestuisin vasta jos isukki kustantaa tyttärelle kaikki ostokset ym. mitä yhdessä tekevät, koska siinä tapauksessa tytär käyttää isää taloudellisesti hyväkseen. Nykyään näyttää olevan yleistä, että tuollaiset alle 30-vuotiaat tarvitsevat vielä isukin tai äitylin mukaan vaikkapa valitsemaan nuorelle huonekaluja, ihan vaan koska nuori ei osaa itse tehdä päätöksiä. Ehkä tytär itsenäistyy ajan kanssa.
ihanaa kuulla että on läheinen suhde vielä aikuisiässä. Sinä sen sijaan olet inhottava.
Poikakaverisi, joka on 50 vee menee baarista kotiin tai muualle tytär kuskinaan?!
50v poikakaveri. :D