Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- Alemmuuskompleksi omasta ulkonäöstä, Mitä tehdä?

Dergey
12.01.2018 |

Hieman tuon "Mikä tekee susta ruman/ei-halutun/epäviehättävän?"-keskusteluketjun jatkona mäkin kipuilen ulkonäköni kanssa.

Sain kutsun treffeille ja nyt iski ramppikuume. Kamala alemmuuskompleksi omasta ulkonäöstä. Tuntuu, että en mitenkään voi mennä sinne kun en ole mitenkään "täydellinen". Mulla on lyhyt tukka, miehethän rakastaa pitkähiuksisia, en ole missimitoissa vaan keskivartalossa olisi vielä runsaasti parannettavaa, osaanko meikata vai meikkaanko liikaa, mistä voisi puhua ja osaanko sanoa mitään järkevää...

Tyhmäähän tämä on, mutta minkäs teet kun ajatukset rullaa päässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herranjumala ainakaan ulkonäöstä stressaa, oot vaan kaunein oma itsesi :)

Hei, mulla on irokeesi ja kasvoissa leikkausarpi sekä lävistyksistä jääneet. Oon ollu alipainoinen ja normipainon ylärajalla ja kaikkea siinä väliltä. Kuljen maihareissa kesät talvet eikä kukaan ole opettanu mua meikkaamaan, silti ei ole kukaan miespuolinen sanonut IKINÄ mitään negatiivista ulkonäöstä. 

Se on se sisäinen hehku minkä fiksummat äijät tajuaa :)

Vierailija
2/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait kutsun treffeille, niin eiköhän mies pidä sinusta juuri tuollaisena lyhyillä hiuksilla ja tuolla vartalolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Aloin juuri seurustelemaan miehen kanssa, jonka exä on kauneimpia ihmisiä kenet tunnen. Tämä nainen on tehnyt mallin töitä ja on aivan upea kasvoiltaan sekä vartaloltaan. Äskettäin exä soitti miehelleni että miten haluaisi yrittää uudestaan ym, mutta mies torjui exän ja on mielummin minun kanssani :)

En ole mikään kedon kaunein kukka todellakaan. Minulla on iso otsa, paljon luomia ja vähän liian iso nenä, mutta joillekin persoonallisuus on tärkeämpi mitä ulkonäkö!

Vierailija
4/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää siitä, että nainen on epävarma itsestään.

Kiltti ja nöyrä nainen voi päästä jopa vaimoksi.

Vierailija
5/6 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sait kutsun treffeille, niin eiköhän mies pidä sinusta juuri tuollaisena lyhyillä hiuksilla ja tuolla vartalolla :)

oletettavasti tinderissä on 5 tuntia hyvää kuvauskulmaa etsimällä otettu kuva, jota on sitten photoshopattu toiset 5 tuntia.

Vierailija
6/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää siitä, että nainen on epävarma itsestään.

Kiltti ja nöyrä nainen voi päästä jopa vaimoksi.

Narsistinen varmaankin noin. Tavallinen varmaan ihmettelee mikä ongelma ja toivoo että toisella olisi hyvä olla ja voitaisi keskittyä oikeisiin asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän