Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut toiseen mieheen ja se ei halua mua ennenku jätän mieheni ja muutan pois

Vierailija
12.01.2018 |

Ja itse en halua turhaan jättää jos toisen kanssa ei tulekaan mitään. Haluaisin ensin edes kokeilla mitä siitä tulee.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömpön pömpön.

Vierailija
2/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on todella huonoja provoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei edes ole provo. Oon vaan niin turhautunut. Koko ajan kauhea ikävä ja haluan tuon miehen viereen. En tajua miks se ei suostu edes kahville mun kanssa. Se vaan laittaa viestejä että sitten kun... sitten joskus... tuun kyllä sun viereen sitten kun... jne.

Vierailija
4/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Ei halua sekaantua varattuihin, kunnioittaa myös miestäsi. Tee valintasi horoperse.

Vierailija
5/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toimii oikein ja sinä toimit väärin ja olet katala ihminen.

Vierailija
6/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs mies, sinun ryhdikkyydestäsi en voi valitettavasti sanoa samaa.

Vierailija
7/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tyhmä.

Vierailija
8/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se sua edes odota, sanoo tollei vaan et pääsis eroon, urpo!

Vierailija
9/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Sinä olet nyt loppuiäksesi tuomittu sydänsuruihin ja suhteeseen, josta ei koskaan tule mitään.

Vierailija
10/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa haluaisi olla vain joku hätäpano. Fiksu haluaa olla number one, jos oikeasti haluaisit sen toisen miehen, eroaisit kyllä entisestä. Mutta eihän tuollainen läheisriippuvainen siihen kykene, pakko olla joku varalla koko ajan, ettei vaan joudu opettelemaan elämään yksin.

Vierailija
11/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmissuhteissa toimita näin ja sovitella miehiä niinkuin vaatteita voi sovittaa ja palauttaa ja vaihtaa jne. Jos suhteesi on huono, eroat ja otat sen riskin, että tämä uusi ei haluakaan sinua siitä huolimatta. Ihan uskomattoman epäkypsä tapa edes ajatella että olisi ok toimia näin kuten haluaisit. Jos toimit näin, saat kyllä testailla miehiä ilman vakituista suhdetta pitkään, ennustan.

Vierailija
12/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun vain käännät roolit toisinpäin ja annat miehesi käydä testailemassa naapurin Pirkkoa, että tulisikohan siitä mitään, niin varmaan ymmärrät ajattelusi järjettömyyden. 

Vierailija
13/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sitä kakkua ei voi syödä ja säästää samalla.

Mut hei, kerropas miehelle tuo ajatukses että hän on riittävä hätävara sulle niin se helpottaa sun päätöstäs huomattavasti. Ottamalla eron siis.

Vierailija
14/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes voit kuvitella yhteiselosta noin fiksun miehen kanssa? Jätä rauhaan, pidä kiinni omastasi ja suo tuolle upealle ihmiselle rauha löytää kaltaisensa fiksu nainen.

Hyi hemmetti mikä sika oot.

Vierailija
15/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exä kans ajatteli yritti tällaisella logiikalla. Eli olis halunnut pitää suhteesta välivuoden, kun sattui ihastus olemaan. No tajus itekin ettei maailma näin toimi, mutta myöhemmin sitten ei pysynyt pöksyt jalassa kuitenkaan, niin erohan se lopulta tuli. Olisi pitänyt älytä itse jo silloin.

Vierailija
16/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei edes ole provo. Oon vaan niin turhautunut. Koko ajan kauhea ikävä ja haluan tuon miehen viereen. En tajua miks se ei suostu edes kahville mun kanssa. Se vaan laittaa viestejä että sitten kun... sitten joskus... tuun kyllä sun viereen sitten kun... jne.

Koska se tietää että et oikeasti ole valmis eroamaan nykyisestäsi hänen vuokseen, muutenhan ero ei olisi ongelma. Ei ole imartelevaa olla kumppaninsa varavaihtoehto, eikä salasuhteeseen kuuluva salailu ja kaipaus varmastikaan houkuttele.

Luultavasti tässä on muutenkin kyseessä "mahdoton" suhde, jonka tarkoitus ei ole muuttua oikeaksi parisuhteeksi vaan olla molemmille osapuoillle turvallinen tunteiden kohde: kaunis ja jännittävä fantasia, jossa ei koskaan tule eteen pakit tahi vakiintuneen arjen harmaus.

Vierailija
17/17 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma on myös jos suhde uuteen mieheen epäonnistuisi. Olisit monelle miehelle parisuhdekelvoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä