Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut liikkumaan. Nyt mulla on huono omatunto omasta herkuttelusta ja liikkumattomuudesta :/

Vierailija
11.01.2018 |

Ärsyttää. Etenkin, kun tuon pitää huhkia täällä kotonakin kaiken maailman jumppaliikkeitä ja painojen kanssa. No ehkä tuo innostus tuosta vielä lopahtaa. Ja juu, pelottaa se uskomus, ettei miehet ala kuntoilla kuin vaan uuden naisen takia.. Ei tosin ole muita syitä epäillä mitään pettämistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat että miehesi lopettaa kuntoilun?

Kuulostat vaimoltani.

Vierailija
2/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Se tekee sen vain, että tuntisit itsesi huonommaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mies :(

Vierailija
4/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuntoilee miellyttääkseen SUN silmää ja elääkseen pitkään, jotta hän voisi olla kanssasi mahdollisimman kauan? Näin mun mies vastasi, kun kysyin miksi hän oli aloittanut kovan treenin. Nolotti. Eli ei ne miehet ole aina sikoja ja muita naisia kattelemassa...

Vierailija
5/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kuntoilee miellyttääkseen SUN silmää ja elääkseen pitkään, jotta hän voisi olla kanssasi mahdollisimman pitkään? Näin mun mies vastasi, kun kysyin miksi hän oli aloittanut kovan treenin. Nolotti. Eli ei ne miehet ole aina sikoja ja muita naisia kattelemassa...

Vierailija
6/12 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se toivoo että innostut myös, kun tuolleen kotonakin revittelee? 

Mulla kävi nimittäin just niin. Mies erittäin urheilullinen jo alusta asti (minä en niinkään, hehheh). Liikun miehen mukana ja kokkailen miehen toiveesta terveellisemmin kuin aikaisemmin (hänkin tosin tekee ruokaa). Painokin alkanut pudota ihan kivasti ilman mitään "kitukuureja". :) 

Vierailija
7/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää koska silloin tuntee itsensä lihavaksi.

Vierailija
8/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapariskunnalla kävi juuri noin. Ei mennyt kauaa, kun mies oli vaihtanut vaimonkin timmimpään.

Vierailija
9/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nuorempi tiukkapimpsa katsastettuna, nyt laittaa itsensä kuosiin.

Vierailija
10/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin.

Miehellä uusi ihastus, kuntoilua, dieettiä ym. uutta tekemistä.

Nyt asuu sen mua 15 vuotta nuoremman ja 15kg kevyemmän naisen kanssa.

Ei sen puoleen....sai mennäkin.

Vierailija
11/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihak-SIKA-s mies. Jätä se!

Täysin epäreilua miehen asettua tuolla tavoin sinun ja joulusuklaan väliin. Toinen vaihtoehto on lopettaa siellä sohvalla pieruverkkareissa makoilu. Lähteä miehen kanssa ulos reippailemaan. Pieni kinkunsulattelu tekee vaan hyvä.

Vierailija
12/12 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Mies on hurahtanut urheiluun muutama vuosi sitten ja jotenkin ärsyttää, vaikka ei pitäisi. Esim. nyt jouluna kun lähdettiin mun vanhemmille niin mies oli ottanut urheilukamat mukaan ja samantien kun päästiin sinne 200 km päähän, lähti juoksemaan.

Treenejä on jatkuvasti ja kisoja ties missä. Mä olen lasten kanssa. Lapset jo isompia, joten ei ole mulle suuri vaiva, mutta jotenkin ärsyttää kun perheen yhteiset vapaapäivät kuluu siten että mies on toisella puolella Suomea kisoissa.

Tulee myös itselle huono omatunto, kun en liiku. Olen lähes aina vihannut liikuntaa, en saa siitä mitään. Ylipainoinen en ole kuitenkaan.

Joten juu, voin samaistua. Noloa tunnustaa, että tykkäsin enemmän siitä vanhasta puolisosta, joka joi mun kanssa perjantai-iltana punkkua ja söi sipsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi