Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako puolison puhelinta urkkia salaa?

Vierailija
10.01.2018 |

No niin Mammat, kertokaapa mielipiteenne ja perustelkaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tää nyt ole ihan selvä juttu? Laissakin kiellettyä katsoa toisen viestejä.

Vierailija
2/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei jää kiinni siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sitä luulis. Vaimo urkki yöllä puhelintani. Löysi soittohistoriasta puhelun tuntemattomalle NAISELLE! Fonectasta urkki tiedot. Hirveä sota ja kuulustelu.

Pyysin soittamaan siihen numeroon. Kyseessä oli aivan täysin viaton vapaa-ajan harrastuksiini liittyvä puhelu.

Taitaa vaimolla viirata päässä. Itse en tuollaiseen ikinä alennu.

Vierailija
4/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tsekkasin huolimatta mitä laki sanoo. Aloin epäillä jotain ja sain selville, että miehelläni on suhde miespuoliseen työkaveriinsa. 

Olin ihan totaalisen järkyttynyt niistä viesteistä. 

Vierailija
5/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan naiseni puhelimen joka yö, auta armias jos löydän vieraan numeron.

Vierailija
6/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa.

Vierailija
7/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko jonkun urkkivan sinun puhelintasi ja yksityisiä asioitasi? Et varmaan.

Vierailija
8/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään tutkia puolisoni (naisen) puhelinta salaa, eikä myöskään lapsieni. - Siinä vaiheessa kun tällainen tulee mieleen täytynee yrittää keksiä, jokin rakentavampi peruste, miksi minun pitäisi saada teitää mitä hänen tai heidän puhelimensa sisältää. Kumppanillani kuin lapsillanikin on oikeus myös omiin juttuihinsa ja viesteisihinsä, joista sitten kertovat minulle tai ovat kertomatta. - En nyt usko, että ovat vehkeilemässä minua vastaan ja ovat aikeissa lynkata minut tai terrorisoida muiden elämää. - Ja jos ovat, niin mahtaneeko paljoa auttaa, että voisin lukea tai saada asian selville tutkimalla salaa heidän puhelintaan?  - Pitäiskö minun napata omaan taskuuni ja juosta sen kanssa sitten seuraavaksi poliisille? Vai miten neuvoisit jatkamaan. 

Vierailija
9/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ja joka kerralla mies jäänyt kiinni pettämisestä. Kyllä vaistoonsa kannattaa luottaa ja minulle on siinä vaiheessa ihan se ja sama kuinka rikollinen olen.

Vierailija
10/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko jonkun urkkivan sinun puhelintasi ja yksityisiä asioitasi? Et varmaan.

Minulla ei ole mitään salattavaa, joten ei olisi mikään ongelma, jos mies päättäisi puhelintani katsoa.

Vierailija
11/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut ja joka kerralla mies jäänyt kiinni pettämisestä. Kyllä vaistoonsa kannattaa luottaa ja minulle on siinä vaiheessa ihan se ja sama kuinka rikollinen olen.

Ei ihme että miehesi pettää kun olet tuollainen epäluuloinen kyylä.

Vierailija
12/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. - Mäkin luulin, että se oli Ap. -jostain syystä luulen tai luulin häntä mieheksi- joka viimein pullautti ulos, miksi hän haluaisi tutkia puolsonsa puhelinta.(..)  No. Eipä tällä väljä. 

Vierailija
13/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään toistemme puhelimia ihan vapaasti. Tossa ne lojuu pöydällä äänet päällä ja jos jompi kumpi luuri soi, niin lähempänä oleva vastaa. Luottamus on kova juttu!

Vierailija
14/14 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ollut kahdesta eri miehestä. Epäluuloiseksi kyyläksi olen muuttunut ihan ajan saatossa, kun mies on alkanut käyttäytymään epäilyttävästi.