Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bussi jättänyt teidät aiheettomasti pysäkille?

Vierailija
09.01.2018 |

Eli vaikka olette heiluttaneet kuin viimeistä päivää niin bussi paahtaa ohi? Oletteko saaneet pahoitteluja tai muuta korvausta?

Minulle käy näin vähintään kerran kuussa. Enkä ole päässyt edes mediaan valittamaan :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun likkuin keppien kanssa olin n. 10metrin päässä pysäkiltä kun bussi tuli. Huidoin minkä pystyin, mutta ohi ajoi. Soitin samantien bussiyhtiölle ja kysyin onko heillä ohjeistuksena syrjiä liikuntarajpitteisia jotka eivät ole millin tarkasti pysäkillä. Pahoittelivat tapausta ja myöhemmin iltapäivällä kyseinen ohiajanut kuski soitti ja pyysi anteeksi.

Vierailija
2/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun likkuin keppien kanssa olin n. 10metrin päässä pysäkiltä kun bussi tuli. Huidoin minkä pystyin, mutta ohi ajoi. Soitin samantien bussiyhtiölle ja kysyin onko heillä ohjeistuksena syrjiä liikuntarajpitteisia jotka eivät ole millin tarkasti pysäkillä. Pahoittelivat tapausta ja myöhemmin iltapäivällä kyseinen ohiajanut kuski soitti ja pyysi anteeksi.

Wau, kerranki suoraselkäistä toimintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useamman kerran kuussa. Ja olen aina ajoissakin.

Vierailija
4/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, useamman kerran kuussa. Ja olen aina ajoissakin.

Luin ekaksi että olet aina ajossakin....  :DDD

Vierailija
5/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Täältä ei pääse mihinkään bussilla.

Kuljen omalla autolla, ja äänestän Huhtasaarta.

Vierailija
6/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni pysäkille jääneistä on päässyt aamutv:seen?

Vierailija
7/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olin raskaana, kauppakassit käsissä ja talvipakkanen.  Ei paljoa naurattanut.  Samalla pysäkillä oli myös  kaksi teiniä, jotka näyttivät yhtä tyrmistyneiltä kuin minä.. liekö kuskilla ollut jotan hampaankolossa odottavia äitejä tai teinipoikia vastaan? Tein valituksen.

Vierailija
8/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kerran talvella odotettiin ystäväni kanssa bussia, pysäkillä oli meidän lisäksi joku nainen. Sitten kun se bussi sieltä tuli niin heilutettiin tottakai kuskille, bussikuski vain vilkutti takaisin ja näytti naureskelevan meille 😂?? Kyydissä olleet ihmisetkin näyttivät hämmentyneiltä, meidänkin ilmeet olivat varmaan myös näkemisen arvoiset.

Vierailija
9/11 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 80-luvun lopussa, taisi olla vielä talvi tai kevätalvi. Minä ja 4 luokkatoveriani kävelimme koulun vieressä olleelle bussipysäkille kuten aina ennenkin ja kun bussi lähestyi, ainakin kolme meistä huitoi bussikorteilla mutta bussi vain ajoi ohi ! Kävelimme takaisin koululle kertomaan opettajalle, joka pakkasi meidät omaan autoonsa ja ajoi 4km keskustaan,  linja-autoasemalle suoraan sen meidät jättäneen bussin taakse ja meni  valittamaan  bussikuskille. Sitä en tiedä, mitä kuski vastasi, oli kiire toiseen  bussiin !

Vierailija
10/11 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkojahan nämä ovat yleensä, vaikka onhan se toki ärsyttävää, kun omalle kohdalle sattuu.

Vierailija
11/11 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nostan käden aina heti kun bussi näkyy ja lasken vasta kun bussi laittaa vilkun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi