Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreiden Heli Järvinen neuvoo jättämään eläkehakemuksia

Vierailija
08.01.2018 |

Hienoa! Olen taas tyytyväinen Vihreiden jäsen ja äänestäjä. Toivon edelleen, että puolueeni edustajat tulevat päivittäin voimakkaasti esille aktiivimallia vastustamaan.

Kuten Järvinen sanoi, onhan se kamalaa, että tuollaista pitää tehdä ja neuvoa, mutta joulukuussa hallitus siirsi Suomen uuteen aikaan, jossa normaalit säännöt eivät enää päde.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömissä on paljon työkyvyttömiä. Onhan se selvä, jos alat sairastella, olet varma lähtijä seuraavissa yt:issä.

Vierailija
2/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Heli! Vihreistä pääministeripuolue!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oikeasti harkita asiaa joskus maaliskuussa.

Vierailija
4/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää oikeasti harkita asiaa joskus maaliskuussa.

Milloin se hakemus pitääkään lähettää?  Kun se aktiivisuuden tarkastelujakso on kolme kuukautta aina, niin jos kesken jakson lähetän hakemuksen niin tarkastellaanko sitä jotenkin siltä jakson alkuajalta?

Veikkaanpa kyllä, että ei tuohon kysymykseen kukaan vastausta tiedä, Kelassakaan (tai siellä nyt varsinkaan).

Minulla kun on sellainen työntekoa olennaisesti vaikeuttava vamma kuin ikääntyminen... Ja kyllä tässä masennuksenkin kriteerit jo alkaa täyttyä.

Vierailija
5/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Samat ihmiset ja puolueet jotka vastistavat aktiivimallia koska työtä ei vaan riitä kaikille samaan aikaan kannattavat melko vapaata maahanmuuttoa aivan kuin kielitaidottomalle, kouluttamattomalle ja joskus ihan suoraan lukutaidottomallekin se työnsaanti onnistuisi paremmin.

Vierailija
6/6 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan varmaan siinä vähän ennen ensimmäisen tarkastelujakson loppua, niin silloin se on vireillä, kun asiaa käsitellään.