Kehtaako sellaista sanoa työksi jos työ on sitä että esittelee lähinnä jotain asuja blogissaan?
Ja tienaa sillä tavalla ehkä muutaman tonnin vuodessa?
Kommentit (9)
Suomessa on toki jo muutamia blogaajia/instaajia/tubettajia, jotka tienaavat +100K euroa/vuosi, joten mielestäni ihan vakavasti otettavaa puuhaa. Tosin tälläinen ei onnistu ihan keneltä tahansa...
Jos tulot jäävät noin pieneksi niin en kutsuisi sitä vielä työksi, enemmänkin harrastukseksi.
Perinteiset ammatit kuolevat. Pian on pelkästään bloggareita ja tubettajia.
Onkohan ne aktiivimallin mukaisia ammatteja?
en kyllä blogin pitämistä tai tubekanavan ylläpitoa työksi sanoisi, mutta nykyaika on kummallista, en pysy perässä. Jos siitä tienaa elantonsa, niin työtä ne kai ovaT. Tähän on tultu.
Vierailija kirjoitti:
en kyllä blogin pitämistä tai tubekanavan ylläpitoa työksi sanoisi, mutta nykyaika on kummallista, en pysy perässä. Jos siitä tienaa elantonsa, niin työtä ne kai ovaT. Tähän on tultu.
Miksi et sanoisi työksi?
Kaikki hommat joista saa rahaa on työtä.
Olen aika tunnettu bloggaaja, ja voin sanoa ettei bloggaus tai tubettaminen todellakaan ole oikeaa työtä, vaikka sillä voikin tienata.
Vierailija kirjoitti:
Ja tienaa sillä tavalla ehkä muutaman tonnin vuodessa?
Kyllä minun puolesta. Työ on mitä vaan mitä tekemällä ansaitsee rahaa. Tuolla ihmisellä näköjään täytyy olla useampi työ, jos ei sitten ole muita tuloja.
Ps kateus ei vie sinua kovin pitkälle. Keskity mieluummin siihen, mitä itse osaat hyvin.
Kyllä se työtä on. Eri asia sitten aina, miten paljon (tolloille) ihmisille kannattaa elämästään kertoa.