Naisten karvavahauksia/ripsipidennyksiä nettitarjoukset täynnä ja osalle nykyään ammattikin.
Mitä kertoo naisista, heidän rahan käytöstä, kiinnostuksen kohteista kun melko suuri osa netin mainonnasta keskittyy naisten puleeraukseen? Osalle on ihan _ammatti_ tehdä toisille naisille silmäripsiin keinolisäkkeitä tai vahata tussukarvoja pois.
Facebookin työsuoritusten etsintäryhmissä näkee yllättävän paljon "kuka tekee nopeesti ripsiHUOLLON mulle"-kyselyitä. Auton huollon mä ymmärrän, mutta kuka maksaa
Ilmeisesti vain ajan kysymys koska kysellään "treffit tulossa, kuka vahais mun pimpin ennen iltaa Keravalla?".
Moni nainen on matalapalkka-ammatissa ja täälläkin voivotellaan kuinka rahat ei riitä ja kaikki on kallista. Silti kummallisen monella, käsittääkseni myös/varsinkin matalapalkkaisilla, riittää rahaa itsensä tuseeraamiseen. Vuoden mittaan menee helposti pari tonnia jos laskee kalliit kampaajakäynnit, ripset 3vko välein ja moni vielä maksaa tuherokarvoituksen poistamisesta. Päälle kasvohoitoa, kulmakarvoille pitää kans tehdä sitä sun tätä. Salimaksut ovat sikahintaisia kun maksavat 70€/kk. Mutta tekoripset ja karvavahaukset, niistä 50€ ei ole raha eikä mikään koska Naiseus!
Miettivätkö naiset koskaan sitenpäin, että miten järkevästi miehet käyttävät rahojaan ja miten vähän miehet ovat kiinnostuneita silkasta turhamaisuudesta?
Kommentit (2)
Vikaan kappaleeseen asti sinulla oli jokin pointti. Mutta vai että miehet käyttävät rahaa järkevästi, salli mun nauraa! Uusi auto parin vuoden välein, kalliit vanteet ja niiden rassaus! Golfmailat ja niiden huolto! Konsolipelit ja muut uudet härvelit! Noin niin kuin muutaman esimerkin luetellakseni.
Kukin käyttäköön rahansa miten haluaa, jos se ei ole muilta pois.
Luin ”karvahauiksia” :D Olisi veikeä trendi.