Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, mitä olette tehneet yhdessä viikonlopun aikana?

Vierailija
07.01.2018 |

Kuinka hoidatte parisuhdettanne. Tai tarviseeko sitä hoitaa?
Millaisia yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä on tavallisessa arjessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kävi tyttöjen kanssa syömässä, minä olin koiran kanssa kotona, katsoin telkkaria j tilasin pizzan.

Yhdessäolon lisäksi on tärkeää että on myös omaa aikaa ja omia kavereita ja menoja.

Kimpassa kohta jo 20v.

Vierailija
2/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun ollaan etäsuhteessa niin nää tapaamisviikonloput on lähinnä seksiä, ulkoilua ja liikuntaa, seksiä, ruoanlaittoa, telkkaria ja leffoja, ja seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyitä lumisessa kaupungissa ja metsässä, saunomista, ruuanlaittoa perheelle (aikuiset lapset käymässä)kodin järjestelyä, elokuvien katselua, nukkumista pitkään.

Vierailija
4/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty kävelyllä, ulkona syömässä, katsottu elokuvaa, siivottu ja rakasteltu.

Vierailija
5/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun moni sanoo, että katsoo yhdessä elokuvia tai tv:tä niin jutteletteko te niistä ohjelmista sitten vai onko se yhdessä olo siinä lähinnä vaan läheisyyttä?

Vierailija
6/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiltu, käyty syömässä ravintolassa, valokuvailtu, käyty shoppailemassa, katsottu elokuva, tehty ruokaa nyt ainakin ❤️

Vierailija
7/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona rauhassa oleilu ja yhdessä ulkoilu on parasta ja rentouttavinta parisuhdeaikaa!

Vierailija
8/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen vapaa viikonloppu, harvoin on näin.

Ollaan istuttu olohuoneessa, mies katsonut animea ja minä neulonut. Välillä ollaan katsottu yhdessä sarjaa ja dokumentteja tuntikausia putkeen. Juotu kahvia siinä ohessa.

Vierailija
9/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran tehtiin yhdessä, että nukuttiin yö samassa sängyssä

Vierailija
10/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tehty yhdessä mitään, kuten ei yleensäkään viikonloppuisin. Mies on töissä 8-12 ja 17-20, minä olen ommellut ja palstaillut ja lukenut työsähköposteja.

Vierailija
11/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussittu koko vkl. En pysty kunnolla kävelee..

Vierailija
12/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin shoppailemassa, ja vietiin koira pitkälle lenkille.

Vierailija
13/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika lomaviikonloppu ennen arkea. Tultiin ulkomaan lomalta kotiin ja ollaan laitettu täällä paikkoja kuntoon (lähdettiin matkalle järkyttävässä kiireessä ja kämppä on pommin jäljiltä). Sen lisäksi ollaan käyty kävelyillä, drinkillä ja illallisella ulkona, katsottu leffaa, tehty ruokaa, rakasteltu. Perus vkl siis.

Vierailija
14/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata, että pariskuntien viikonloput ovat ihan tavallista tekemistä vaan :)

Vierailija
15/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nukkuneet samassa sängyssä puolikkaan yön.

Vierailija
16/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä meni kaupungilla kaiken kivan merkeissä ja neljä kertaa ollaan ehditty rakastelemaankin. Tänään ollaan tehty ruokaa yhdessä ja valmistauduttu kiireiseen ensi viikkoon.

Vierailija
17/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen päivä meni kaupungilla kaiken kivan merkeissä j

Mitä kaikkea kivaa teitte?

Vierailija
18/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt kaksi kertaa salilla, pe ja tänään, mies on flunssassa. Normaalisti olis lenkkeilty yhdessä. Flunssan vuoksi minä olen laittanut myös ruoan. Yhdessä on syöty hyvin, katsottu Netflixistä yksi sarja loppuu, käyty huonekalukaupoissa ja rautakaupassa, mies on tehnyt laskelmia kylppäriremppaan ja kysynyt mielipidettäni. Tietysti on rakasteltu. Eilen mies kävi pari tuntia olemassa kaverinsa luona.

Muuten normaali viikonloppu, mutta miehen sairastelun takia on puuttunut yhteinen liikunta ja muutenkin asteen verran rauhallisemmin otettu.

Ei asuta yhdessä, mulla edellisestä suhteesta lapset, jotka nyt isällään. Yhdessä 5 vuotta.

Vierailija
19/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kaksi kertaa kaupassa yhdessä. Katottiin pari ohjelmaa yhdessä, katteltiin musavideoita, pikkasen ryypiskeltiin ja naida naksutettiin.

Nyt hän tekee tuossa ruokaa ja mä palstailen, höpötellään yhdessä ja kuunnellaan kuunnelmaa samalla.

Vierailija
20/21 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme salilla, pitkällä kävelylenkillä, ravintolassa, saunassa, katsoimme leffan kotisohvalla ja rakastelimme kahdesti. Lisäksi on tehty kotitöitä ja käyty kaupassa.