Mies tunnusti
On joskus nuoruudessaan äänestänyt Kokoomusta. Pitäisikö antaa anteeksi? Sanoi tehneensä sen vain kerran ja katuu kovasti.
Kommentit (10)
Äänestän joka vaaleissa Kokoomusta, mutta olenkin älykäs ja menestynyt.
Tunnustan että olen epätoivoisessa tilanteessa jutellut erään vihreän ja vegaanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni äänesti kerran suhteemme aikana kokoomusta. Myöhemmin on sanonut, että olisi pitänyt valita toisin. Olemme edelleen yhdessä.
No sitten minäkin jaksan uskoa, että voimme selvitä kaikesta huolimatta. Mies on nykyisin kypsempi ja oikein ajattelukykyinen. Ajattelin kanssa, että yhden kerran voi antaa anteeksi.
Ap
Jätä se sika. Ei tuollaiseen kannata haaskata itseään. Menee elämä hukkaan.
Itse olen kerran hairahtanut SDP:hen, mutta se oli nuorena ja mies onneksi ymmärsi tämän. Ei ole toistunut avioliiton aikana.
Avioliittoa edeltäviä hairahduksia ei lasketa.
Pitäähän niitä kokemuksia vähän olla, että ymmärtää, ettei se ruoho sen värikkäämpää siellä aidan takana ole.
Tarjosin eilen parikymppiselle mannepojalle 2 tupakkaa,LM:ää,punaista ..olin humalassa,kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan että olen epätoivoisessa tilanteessa jutellut erään vihreän ja vegaanin kanssa.
Kuinka saatoit?
Minun mieheni äänesti kerran suhteemme aikana kokoomusta. Myöhemmin on sanonut, että olisi pitänyt valita toisin. Olemme edelleen yhdessä.