Onko totta että Etelä-Suomessa ei ole lunta
Sääli kun lapset eivät siellä pääse pulkkamäkeen tai hiihtämään.
Kommentit (24)
täälä mitää lunta oo, pelkkää paskaa sataa taivaalt ja helvetin lieskat koittelee turkulaist.
terveisi täl puolel jokke
Minä tykkään, ei lumitöitä, ei palella kun miltei koko ajan ollut plussalla. Asutaan metsäisessä ympäristössä niin on ihanan vihreää, ei harmaata ja kuraista.
Me käytiin eilen sienimetsällä. Ei kukaan hiihtämistä kaipaa.
Lapset leikkivät leikkipuistoissa ja pärjäävät ilman pitkiä kalsareita ja toppahousuja. Ihanaa on myös lenkkeillä lumessa rämpimättä.
Helsingissä ei lunta ole, toivottavasti tulee vielä tänä talvena...
Hämeenlinna, on lunta mutta niukasti.
Onko totta, että Lapissa on lunta? Vaikeaa uskoa, kun ei täällä etelärannikollakaan ole.
Ei ole tarvinnut ostaa toppahousuja lapsille, saa nähdä tarviiko tänä talvena ollenkaan. Takiksikin on riittänyt kevyttoppis.
Lapsi juuri totesi yksi päivä että onpa keväisen näköistä kun aurinko paistoi. Ihan totta, meillä näkyy ikkunasta mäntymetsä, metsänpohja sammalta ja puolukanvarpuja. Ei juuri eroa kesästä.
Vierailija kirjoitti:
täälä mitää lunta oo, pelkkää paskaa sataa taivaalt ja helvetin lieskat koittelee turkulaist.
Mut tänää sato sellast valkost paskaa ku olin lenkil. Ainaki tääl toispual.
Joo, ei lunta Helsingissä. Kaipaan kyllä hiihtämistä, tykkäsin siitä lapsenakin, ja lapsuudesta ei edes ole kovin kauan. 2005 hiihdin kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onse kumma, pitää käydä tois pual sit rahvaa joukos
Ei ole lunta ei, mutta kantarelleja kyllä löytyy. Juuri koiran kanssa metsässä käyneenä, löytyi paljon kantarelleja. On kyllä erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onse kumma, pitää käydä tois pual sit rahvaa joukos
No tuu kattoo! Tääl rupes just taas sataa sitä samaa. Maas ei oo kyl viäl yhtää.
t: rahvas
Vierailija kirjoitti:
Sääli kun lapset eivät siellä pääse pulkkamäkeen tai hiihtämään.
Kumpikin on täysin yliarvostettua touhua.
Sanoisin että 80 % nykylapsista inhoaa hiiihtoa.