Onko yhtäkään kommenttia julkaistu "kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen"-ilmoituksen jälkeen?
Osa minun kommenteistani ainakin saa tuon ja ikinä ei yhtäkään julkaista.
Kommentit (11)
Ei ole. Kirosanoista, kevytmielisistä eli maksullisista naisista tulee tuo.
Ei varmaan. Ainakaa joitain uutislinkkejä sisältäviä viestejä ei julkaista.
Mutta kommenttiin pääsee ainakin tabletilla peruuttamalla takaisin, sitten copy-pastean sen talteen, päivitän sivun ja laitan kommentin tähdillä sensuroituna uudestaan.
Ei ole. Viesti tulee tietyistä sanoista, eikä niitä kukaan oikeasti hyväksy. Osa sanoista ei edes ole mitenkään asiattomia, mutta ne vain täytyy tietää.
Oisinko ehkä 500 kommenttia tänne heitelly ja about 10 kertaa on tullu toi ja tosiaan kertaakaan se ei ole "harkinnan" jälkeen mennyt läpi.
Aika jännä huomio.
Erikoisia sanoja on kyllä bannattu. Esimerkiksi yännämies. Onkohan lazzukkakin, luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Osa minun kommenteistani ainakin saa tuon ja ikinä ei yhtäkään julkaista.
Ei julkaista, saattaa liittyä myös jos kirjoittaa paljon samaan ketjuun tai aiemmasta viestistä on tullut ilmoitus/poisto.
Minulle tuli kerran tuo ilmoitus ja kyllä se kommentti oli julkaistu vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia kommentteja oikein kirjoitat? Ei minulle ole koskaan tullut tuollaista ilmoitusta, vaikka kommentoin aiheita laidasta laitaan.
Kerran yksi kommenttini sensuroitiin, koska huomautin toiselle keskustelialle, että "n**keri" on loukkaava sana. En nyt usko, että palstalla on joku töissä, joka tuota vastustaa niin paljon, että poistaa.
-ap
Minulle on tullut ilmoitus muutamaan otteeseen, kun viestissä on ollut alatyylisiä ilmaisuja. Olen käyttänyt näitä ainoastaan siteeratessani jonkun toisen puhetta, vaikkapa havainnollistaakseni jonkun henkilön tai keskustelupalstan asiatonta kielenkäyttöä. Itse kirjoitan aina hyvin asiallisesti ja maltillisesti. Alatyylisiä ilmauksia sisältävät viestit eivät kokemukseni mukaan mene läpi, vaikka niitä käytettäisiin ainoastaan sitaatteina perustelluissa yhteyksissä. Ymmärrän, että ylläpidon resurssit ovat niukat, mutta ihmettelen näin tarkkaa linjausta. Kyllähän tekstistä näkee, missä tarkoituksessa mitäkin sanaa on käytetty.
Millaisia kommentteja oikein kirjoitat? Ei minulle ole koskaan tullut tuollaista ilmoitusta, vaikka kommentoin aiheita laidasta laitaan.