Miksi ateistit kannattavat aktiivimallia?
Ateisteista lähes 70% kannattaa aktiivimallia ja kunnon kristityistä alle 30%.
Ajattelevatko ateistit *taas* vain omaa napaansa? Ärsyttäviä tyyppejä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No eipä taas yllätä ettei linkkiä tietoon tarjottu.
Siinähän se tieto on heti aloitusviestissä.
Tämä vastenmielinen ateistin närppiminen ilman mitään linkkiä siihen mihin väite perustuu on ateistien haukkujiltakin rimanalitus. Ihanko aikuisten oikeasti ajattelette, että tällä lailla voitatte ihmisiä uskonnon puolelle? :o
Ateisti on oman itsensä jumala, kuten Saatana. Saatana juuri kehottaa ihmsiä hylkäämään Jumalan ja olemaan itsekkäitä, valheellisiä, pettäviä narsisteja. Ateistilta puuttuu usein nöyryys.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vastenmielinen ateistin närppiminen ilman mitään linkkiä siihen mihin väite perustuu on ateistien haukkujiltakin rimanalitus. Ihanko aikuisten oikeasti ajattelette, että tällä lailla voitatte ihmisiä uskonnon puolelle? :o
Täh? Uskovaisiahan tässä pilkataan.
Jotain surullista siinä on, ettei tavallinen tapakristitty juuri kohtaan uskontoa arjessaan nykyään muuten kuin uskovien somessa järjestämien vihakampanjojen kautta. Sateenkaariväkeä ja ateisteja vastaan esim. Ilmeisesti uskonto ilman vihaa ei ole mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotain surullista siinä on, ettei tavallinen tapakristitty juuri kohtaan uskontoa arjessaan nykyään muuten kuin uskovien somessa järjestämien vihakampanjojen kautta. Sateenkaariväkeä ja ateisteja vastaan esim. Ilmeisesti uskonto ilman vihaa ei ole mahdollinen.
Juuri tapakristittyhän tappaa ihmisiä flirttailemalla ideologian kanssa joka on vastuullinen miljoonien ihmiseen kuolemaan, hätään ja ahdinkoon.
Mielenkiintoista miksi uskovaisella on taas tarve valehdella:( ilman linkkejä taas kaikkea pa*** leivtetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä lähteeseen. L-I-N-K-K-I-Ä L-Ä-H-T-E-E-S-E-E-N.
Mistähän tällainen tieto on muka revitty? Omasta päästä varmaan. Minä ateistina vastustan aktiivimallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä lähteeseen. L-I-N-K-K-I-Ä L-Ä-H-T-E-E-S-E-E-N.
Totuus puhuu puolestaan. Eihän se teidän raamattunnekaan viittaa kuin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tällainen tieto on muka revitty? Omasta päästä varmaan. Minä ateistina vastustan aktiivimallia.
Samoin minä olen ateisti ja vastustan.
Ja nöyryydestä sanoisin, ette en ole nöyrä, enkä pidä nöyrästi ihmisistä. Ja jo äitini opetti aikoinaan,että uskovaiset ovat pahoja ihmisiä. Ja tottahan se on: Sipilä,Soini, Huhtasaari.
Koska ateistit ottavat vastuun ja huolehtivat itse itsestään ja perheestään, eivätkä jätä sitä jonkun ulkopuolisen asiaksi (jumala tai valtio).
Ateistit ajattelevat järjellä ja perehtyvät asioihin itse, uskovaiset toimivat tunteella ja tottelevat sokeasti mitä auktoriteetti kertoo, eikä heitä edes kiinnosta mitä se kertoja jättää sanomatta.