Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt olisi heille, "joiden ei ole pakko käydä töissä", oikea aika jäädä kotiin -Saadaan oikeat työn tarvitsijat töihin

Vierailija
05.01.2018 |

Tälläkin palstalla jotkut kehuskelevat, ettei olisi pakko käydä töissä. Nyt on oikea aika tehdä humaani teko ja elellä perinnöllä, että saadaan töitä oikeille työttömille, joiden elämä riippuu työpaikasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en tule saamaan työkkäriä, koska alallani on töitä ja minulla hyvä cv. Meinaat, että minun pitäisi nyt jättäytyä elämään kahdenkymmenen vuoden säästämisen hedelmillä plus aiempien sukupolvien työllä? Yhtä hyvin olisin sitten voinut elää leveämpää elämää menneet 20 vuotta.

Vierailija
2/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähiaikoina sanoutua irti ja ruveta elämään sijoituksillani, mutta minun tilalleni ei palkata ketään vaan työkaverit saavat raataa niska limassa minunkin puolestani. Näin työnantaja säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vitun lottomiljonäärit sun muut tulevaisuutensa ja elämänsä jo turvanneet yksilöt. Nyt loppu se putkiasentajan homma "näön vuoksi" ja rahan kerryttäminen niin, ettette edes ehdi tuhlata. Antakaa se työ sille, kuka tarvitsee.

Vierailija
4/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on joillekin muutakin kuin tulonlähde.

Vierailija
5/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin vasta lotossa. En ole vielä irtisanoutunut, mutta varmaankin kohtapuoliin teen sen. Joka päivä töihin mennessä mietin, että minun ei oikeasti tarttis edes tehdä tätä, kohta lopetan. Toisaalta työporukka on todella mukavaa ja lopettamisen myötä oma sosiaalinen elämä kuihtuisi olemattomiin. Se on ehkä pitänyt minut vielä töissä. Irtisanon itseni, kunhan keksin mitä sitä alkaisi tehdä elämällä ja niillä rahoilla. Aaettä.

Vierailija
6/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin minä olen tehnyt jo vuosia sitten, mutta ainakin tällä palstalla saa kyllä sontaa niskaansa, kun sen kertoo. Haukutaan luuseriksi ja kerrotaan, ettei itse ainakaan voisi ja ihmetellään miten saan aikani kulumaan jne. jne.

Aivan sama minulle silti, olen äärettömän tyytyväinen näin, kun ei ole tarvetta tehdä töitä ja voi vaan nauttia elämästä, harrastaa ja matkustaa, tehdä ex tempore-lähtöjä, kun sattuu huvittamaan.

Joten olkaa hyvät vaan, minun työpaikkani on joku saanut jo aikapäiviä sitten!

Vierailija
7/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitin vasta lotossa. En ole vielä irtisanoutunut, mutta varmaankin kohtapuoliin teen sen. Joka päivä töihin mennessä mietin, että minun ei oikeasti tarttis edes tehdä tätä, kohta lopetan. Toisaalta työporukka on todella mukavaa ja lopettamisen myötä oma sosiaalinen elämä kuihtuisi olemattomiin. Se on ehkä pitänyt minut vielä töissä. Irtisanon itseni, kunhan keksin mitä sitä alkaisi tehdä elämällä ja niillä rahoilla. Aaettä.

Ottaako työnantaja jonkun tilallesi vai kiristääkö vain toisten työtahtia?

Vierailija
8/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi noin. Mä johdan ja luon - suunnittelen, kirjoitan kilpailukykyisiä hakemuksia ja hankin rahoitusta projekteille, joissa on töisdä tällä hetkellä kymmeniä ihmisiä. Mun ei olisi taloudellisesti pakko käydä töissä, mutta jos jäisin pois, nuo kymmenet työpaikat lakkausivat nyös olemasta. Myös mun oma työ lakaisi olemasta. Ei siirtyisi ”enemmän tarvitsevalle”.

Vierailija
9/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tarjoat mun firmasta? Jos lopetan noin vaan, joudun irtisanomaan 9 ihmistä.

Vierailija
10/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus, mutta ei onnistu, koska ihmiset pelkäävät eläkkeidensä puolesta.

Vierailija
11/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin työpaikallani on töissä eläkeläinen. Enemmän haluaisi tunteja saada ja on kateellinen muille joille niitä tunteja annetaan. Hän oli välillä jo työkyvyttömyyseläkkellä mutta nyt vuosia samassa työssä, josta eläkkeelle päätyi. Jäisi jo pois, ei taitaisi kukaan kaivata pahansuopaa ihmistä, joka haukkuu kaikki työkaverinsa (ihan kuin ei itse tekisi virheitä). Saisi joku toinen työpaikan, nuori ja terve, työnantajakin kiittäisi.

Vierailija
12/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkani on ollut haussa parinkin kertaan, mutta sopivaa tekijää ei vaan ole löytynyt. Aika jännä miten puhutaan, että työnhakijat laittaa satoja ja satoja hakemuksia mutta silti paikkaa on hakenut toisella kerralla 26 ja toisella 39. Eikä tosiaan kyse ole mistään ihmisarvoa alentavasta työstä.

Vierailija
13/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tarjoat mun firmasta? Jos lopetan noin vaan, joudun irtisanomaan 9 ihmistä.

Entä jos lottomiljonäärit tekisivätkin humaanin teon ja perustaisivat yrityksiä ja palkkaisivat ihmisiä töihin? Se vasta olisi jotakin. Eihän sitä rahaaehdi tuhlaamaan kaikkea muutenkaan.

Vierailija
14/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei jaeta eniten tarvitseville vaan sellaiselle joka sen osaa tehdä. Minäkin hankin rahoitukseni itse ja elätän näin vielä muitakin. Jos jään pois, ketään ei oteta tilalle ja muidenkin työpaikka ainakin vaarantuisi.

Vierailija
15/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako työnantaja jonkun tilallesi vai kiristääkö vain toisten työtahtia?

Työ on sellainen, että pakko palkata joku tilalle. Kesään mennessä lopetan työt.

Vierailija
16/16 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lottomiljonäärit tekisivätkin humaanin teon ja perustaisivat yrityksiä ja palkkaisivat ihmisiä töihin? Se vasta olisi jotakin. Eihän sitä rahaaehdi tuhlaamaan kaikkea muutenkaan.

Tuo voisi olla ihan hyvä idea. Mä en kuitenkaan ole lottomiljonääri, mutta lapseni ovat aikuisia ja asuntolainat maksettu, joten mun ei  olisi pakko käydä töissä. Mutta jos lopetan, pitäisi yrityksen lopettaa toimintansa ja se taas tarkoittaisi 9 uutta työtöntä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan