Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi eriaikaista hedelmöitystä

Nappi
04.01.2018 |

Hei.
Menimme tänään ultraan olettaen minun olevan raskausviikolla kahdeksan+3. No ultrassa todettiin alkion olevan kooltaan kuusiviikkoinen ja aluksi lääkäri sanoi että kyseessä keskenmeno viikolla kuusi, eli olisi pari viikkoa sitten jo mennyt kesken.

Hän kuitenkin jatkoi ultraamista ja löysikin sykkeen tai jotain sitä muistuttavaa, tutki sitä pitkään ja itsekin näin ja se ihan siltä näytti.

Koon perusteella alkio olisi siis 6 viikkoa ja jos se on sen ikäinen, olisi se hedelmöittynyt 9.12, tein positiivisen testin jo 12.12 eli positiivinen tulos ei voinut olla tämän alkion ansiota...
tästä kaikesta lääkäri päätteli että minä olisin saanut keskenmenon jo todella varhaisessa vaiheessa ja sen jälkeen hedelmöittynyt uudelleen ja tämä alkio olisi nyt tosiaan 6viikkoa.

Tällainenkin kuulemma on mahdollista. Missään vaiheessa minulla ei ole ollut mitään vuotoa/kuukautisista puhumattakaan.

En nyt oikein jaksa uskoa tähän jälkimmäiseen teoriaan, veikkaan että ultrassa jokin nyt vaan muistutti sykettä ja alkio on kuollut 💙 No ensi viikolla selviää lisää kun menen uudestaan ultraan.

Miten muilla nämä keskenmenot on selvinneet, onko ollut mitään vastaavankaltaisia kokemuksia kellään?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla