Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini luuli, että olen ominut itselleni hänelle kuuluvan lahjan

Vierailija
04.01.2018 |

Olen huolissani hänestä. Miten hän voi kuvitellakaan, että tekisin jotakin sellaista?

Olen täysin ymmälläni. Tunnen suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan nyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kryptinen aloitus, ap. Miksi teini luuli niin, ja mikä lahja on?

Vierailija
2/2 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi selittää koko kuviota. Mutta teinpähän taas oikean tulkinnan sekunnissa muuttuneesta olemuksesta ja olemuksen sävystä. 

Aiemmin illalla kertoi, että kummi oli kysellyt osoitetietoja ennen joulua ja tämä oli luvannut laittaa paketin, että onko näkynyt. Ei. Joulu meni eikä pakettia ole näkynyt.  No, mulla oli kaapissa lahjapaketti joka oli siis oma lahjani veljeltäni.  Hän bongasi paketin juuri lähtiessään ja jotekin erikoisesti takertui siihen, että mikä tuo on? Kerroin paketin tarinan. Hän halusi vielä nähdä että mitä siellä sisällä on ja koska en ole vielä ottanut tuotteita käyttöön ja ovat vielä alkuperäispapereissa, kyseli kovin terävästi, että miksi nuo on papereissa. Selitin oman syyni ja hän poistui kesken selityksen. 

Hän  poistui exälleni ( hänen viikko, olivat nyt vaan käymässä) todella mietteliään ja vähän takakireän oloisena. 

Hänen yhtäkkinen muuttunut olemus jäi leijumaan eteiseen ja mieleeni.  Vasta pari tuntia lähdön jälkeen ajattelin että voisikohan hän kuvitella, että paketti olikin hänelle tarkoitettu, jota niin kovasti odotti .

Laitoin hänelle viestiä, ja vastaukset olivat hyvin tympeitä ja lyhkäsiä.  Kun suoraan kysyin asiasta että luuliko hän niin, niin sanoi että "joo." 

Onneksi pystyin todistamaan hänelle, että lahja oli todella mulle osoitettu. Ja hän vaikutti jotenkin "humoristiselta" kuitatessaan tilanteen.

Olen niin hämmenynyt. En koskaan tekisi mitään olettamaansa :( 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän