Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä otan mukaan risteilylle?

01.01.2018 |

Olen kohta 13.v ja menossa noin kuukauden päästä risteilylle ja päiväksi Tukholmaan. Eli olen yön laivalla ja päivän Tukholmassa. Mitä minun pitäisi ottaa mukaan?

Mitä otan mukaan risteilylle?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sekä Tukholmassa, että Tallinnassa on aina ollut kivaa. Laivallakin on aina kivaa.

2/5 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä kiva! Mitä otit maatkallesi mukaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti mitä aattelit laivalla tehä?

Syödä buffassa jonne voi hyvin varata siistit vaatteet. Jos haluut käydä baarissa, jotkut kivat ”bilekamat” on hyvät. Maissa jos haluut käteisellä maksaa, vaihda toki jo suomessa kruunut on laivalla niin kallista. Jotkut hyvät kengät voi olla ihan kiva olla laivalla jos aijot liikkua siellä.

4/5 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pitkälti mitä aattelit laivalla tehä?

Syödä buffassa jonne voi hyvin varata siistit vaatteet. Jos haluut käydä baarissa, jotkut kivat ”bilekamat” on hyvät. Maissa jos haluut käteisellä maksaa, vaihda toki jo suomessa kruunut on laivalla niin kallista. Jotkut hyvät kengät voi olla ihan kiva olla laivalla jos aijot liikkua siellä.

Kiitos :)

Vierailija
5/5 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy pitää olla sitten kunnossa, koska nuo eivät ole turhaan nimetty "porauslautoiksi". Vaikka sulla olisi pilsut, niin kannattaa ottaa kortsut, kun sen vastapuolen puhtaudesta ei voi olla täysin varma.