Joko Tyksissä saa sisarukset tulla osastolle katsomaan?
Eli aikaisemmin talvella on alle kouluikäisten lasten tuominen synnyttäneiden osastolle kiellettyä infektioiden vuoksi oli sitten terve tai ei. Mahtaako tämä sääntö olla jo ohitettu? Nythän on myös liikkeellä flunssia ja vatsatauteja.
Meillä esikoinen vajaa 4v. ja pettyisi kovasti, jos ei pääsisi sairaalaan katsomaan äitiä ja vauvaa. Puhuu siitä usein ja tuli vaan mieleen, että miten tällä hetkellä kannattaisi varautua...
H-hetki tulossa...
Touhis rv 37+5
Kommentit (6)
Mulle sitä paitsi sanottiin ettei kieltoväite edes ole pitänyt paikkaansa. Mikä lie huhu.
Anyway, tehollakin sai sisarukset käydä ihan normikäytännön mukaisesti.
T: Iglu, joka vietti TYKSissä 16 päivää
siellä synnyttämätömien osastolla. Silloin mainostettiin, että sinne saa alle kouluikäiset tulla ja kielto koski niitä osastoja, joissa vauvat vierihoidossa. Käsitin, että oli tilapäistä, mutta voi olla, että oli vain joku huhu tai suositus. Olenkohan tätäkin murehtinyt tässä ihan turhaan...
Olin ajatellut mennä kieltotapauksessa näyttämään vauvaa isoveljelle osaston ovien toiselle puolelle kuitenkin, jos jokin täyskielto olisi ollut...
kun se virus on pikkuvauvoille oikeasti huono juttu niin halusivat minimoida riskit.
kun meidän tyttö syntyi. Ovissa oli (keskolassa ja lapsivuodeosastoilla) tiedotteet kiellosta. Kun osastolle tuli yksi lapsiperhe vierailulle kuulin kuinka lapset käännytettiin osastolta pois. Vauvaa sai mennä näyttämään lapsivieraille oaston ulkopuolella olevaan " aulaan" .
Ei kuitenkaan tietoa nykyisestä tilanteesta.
...mutta muuten saa tulla os.310/311 ellei ole sitten jotain erikseen epidemian takia ilmoitettu. Viime kuussa 2 kaveria synnytti ja vauvoja pääsivät kaikki katsomaan.
Oltiin tutustumassa Tyksiin justiinsa tällä viikolla, ja kyllä mä ainakin ymmärsin et sinne jo saa sisarukset tulla. Ja itseasiassa näinkin yhden perheen, jossa vanhempi sisko oli hakemassa uutta tulokasta isin kanssa kotiin.. Joten eiköhän se siskon tuleminen osastolle oo sallittua!
Onnea sulle koitokseen.. mulla vielä muutama viikko jännitystä jäljellä..
Jensku ja pikkunen 33+0