Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää kodin huono ilmapiiri

31.12.2017 |

Vanhemmat haukkuu toisiaan, ja muutenkin kohtelee pääosin toisiaan epäkunnioittavasti. Mulla on 6 sisarusta, joista puhun vain kolmelle (nuorin veli ja vanhin sisko on ainoita, jotka puhuu kaikille perheenjäsenille). Mun äidillä on kuulema mt-ongelmia, ja pyrin käyttäytymään sen seurassa mahdollisimman kiltisti ja kohteliaasti, vaikka se ei osaa oikein kasvattaa kunnolla lapsiaan. Säälin tavallaan mun äitiä. Perheessämme ei enää käytetä fyysistä väkivaltaa, koska se on loppunut sossujen astuessa kuvioihin. Äitin ja isän olis kuulema pitäny erota jo 20 vuotta sitten, harmikseni se ei vielä ole toteutunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, eipä tämä nyt varmaan paljoa auta mutta voimia sulle! Puhu asioista jollekin luotettavalle aikuiselle tai ammattilaiselle. Jossakin kohtaa pääset kuitenkin muuttamaan omillesi ja elämään omaa elämääsi. Siinä kohtaa nämä koettelemukset ovat vain vahvistaneet sua.

2/2 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih, eipä tämä nyt varmaan paljoa auta mutta voimia sulle! Puhu asioista jollekin luotettavalle aikuiselle tai ammattilaiselle. Jossakin kohtaa pääset kuitenkin muuttamaan omillesi ja elämään omaa elämääsi. Siinä kohtaa nämä koettelemukset ovat vain vahvistaneet sua.

Asun kyllä laitoksessa (oon tällä hetkellä lomalla kotona), eikä tää tilanne yleensä ees haittaa mua. Mutta mua ketuttaa ku pitää esittää äidille koko ajan, ja mun vanhemmat tavallaan pelkästään ällöttää mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän