ÄLKÄÄ ottako KOIRIA mukaan ILOTULITUKSEEN!!!
Ettei tarvitse etsiä sitä "ei se ole koskaan ennen pelännyt" -Mustia koko ensi viikkoa...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa kuten olen aiempina vuosinakin ottanut. Koskaan eivät ole mitään raketeista piitanneet.
Ai niin ja valjaissahan ne tietysti myös on, eli jos nyt vaikka sitten pelkäisivätkin niin eivät mihinkään karkuun pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa kuten olen aiempina vuosinakin ottanut. Koskaan eivät ole mitään raketeista piitanneet.
Oletko miettinyt, mitä melu tekee koirille? Niillä on parempi kuulo kuin sinulla. Samoin hajuaisti, niillä on 300 miljoonaa hajuresptoria kun sinulla on vain 5 miljoonaa. Miksi kidutat koiriasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja valjaissahan ne tietysti myös on, eli jos nyt vaikka sitten pelkäisivätkin niin eivät mihinkään karkuun pääsisi.
Oma edellinen koirani karkasi sekä tavallisista valjaista, että vedonestovaljaista (ihan tavallisella päivälenkilä).