Harva asia on niin täynnä roskaa kuin PERUNASALAATTI!
Eivät ihmiset osaa itse tehdä edes perunasalaattia. Jotain Lidlin pascaa ostavat.
Keitä perunat.
Jäähdytä perunat.
Leikkaa ne kuutioiksi.
Kaada päälle laadukasta oliiviöljyä ja etikkaa.
Mausta ruohosipulilla ja yrteillä.
Lisää suolaa.
Kommentit (6)
Aika ylimalkainen ohje sinulla. Jos haluaa saksalaistyyppistä perunasalaattia, perunat ovat lämpimiä, etikka valkoviinietikkaa ja sitä laitetaan paljon. Lisäksi silputtuna kapriksia ja esim. punasipulia.
Itse ostin perunasalaatit Kaaren Prismasta lihatiskiltä. 3 eri sorttia, iso laatikot ja hintaa tuli noin 25€. Hinta mielestäni edullinen ja kotitekoisilta maistuvat.
Ei kyse ole osaamisesta, vaan siitä, näkeekö asiassa mitään mieltä. Jo tuo "laadukas oliiviöljy" maksaa enemmän kuin kaksi valmista perunasalaattirasiaa.
Mä teen itse majoneesiperunasalaattini, koska se on parempaa kuin mikään kaupasta ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ihmiset halua tehdä itse perunasalaattia koska sen pottusalaaatin saa kaupasta nopeammin.Laskitko mikä on tuntihinta sille että itse sen väkerrät? Mun tuntipalkalla itse tehty salaatti ois paljon kalliimpi kuin kaupasta nopsaan haettu. Vain joku kotiäiti miettii tuollaisia asioita.
Miten tämä liittyy kotona vapaa-ajalla tehtävään ruoanlaittoon tämä sinun tuntipalkkasi? Kuka se sinulle maksaa, vai joudutko itse maksamaan sen jollekin, jos teet perunasalaatin itse?
Eivät ihmiset halua tehdä itse perunasalaattia koska sen pottusalaaatin saa kaupasta nopeammin.Laskitko mikä on tuntihinta sille että itse sen väkerrät? Mun tuntipalkalla itse tehty salaatti ois paljon kalliimpi kuin kaupasta nopsaan haettu. Vain joku kotiäiti miettii tuollaisia asioita.