Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa vaatia jotain ohjelmaa, jos pääsee tuetulle lomalle

Vierailija
31.12.2017 |

Miksi siellä pitäisi olla erillistä ohjelmaa? Jos tullaan kylpylään, tullaan kylpylään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsille edes pitäisi olla discoa, leivontaa tai askartelua joidenkin vieraiden lasten kanssa? Kuulostaa puistattavalta. Perheet tekevät asioita yhdessä, jos ovat kylpylään tulleet.

Vierailija
2/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tästä tehdä kymmenen ketjus? Jos ohjelmaa on etukäteen luvattu ja mainostettu, niin tottakai se tulee toteuttaa. Vähän sama kuin menisit leffaan, ja paikan päällä selviäisi että saat toki popcornia ja namusia, ja saat istuskella mukavalla tuolilla, mutta leffasta näytetään vain neljäsosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetulla lomalla oleva ei saa samaa palvelua kuin täyden hinnan maksava?

Kylpylä saa täyden hinnan tuetuista lomailijasta, mutta kylpylän ei tarvitse pitää palvelulupausta koska lomailija itse ei maksanut koko summaa.

Mahtavaa logiikkaa.

Seuraavalla kerralla kun altaassa ei ole vettä tai aamupalaksi on vain puuroa, niin tuettu lomalainen ei saa valittaa koska hän on kakkosluokan lomalainen.

Vierailija
4/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tästä tehdä kymmenen ketjus? Jos ohjelmaa on etukäteen luvattu ja mainostettu, niin tottakai se tulee toteuttaa. Vähän sama kuin menisit leffaan, ja paikan päällä selviäisi että saat toki popcornia ja namusia, ja saat istuskella mukavalla tuolilla, mutta leffasta näytetään vain neljäsosa.

Aloittaja on varmaan sama joka aloitteli useamman ketjun Applen laitteista, kun jäi joka keskustelussa häviölle.

Vierailija
5/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kumma jos menee kylpylään ja sitten pitäisi vielä muiden ihmisten kanssa olla joissain kauheissa yhteistoiminnoissa mukana eikä saisi olla rauhassa.

Vierailija
6/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ministeri tai kansanedustaja ollut Suomen kansan selkänahastaan kustantamalla huonoksi havaitulla lomalla kun pitää avautua..??

Vierailija
7/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tietyn väestönosan toimeentulosta ja viihtymisestä on tehty muiden velvollisuus? Voisinko olettaa, että täytyy olla hieman ”yksinkertainen” ajattelumalli, kun voidaan olettaa ja käsittää että näiden ihmisten hyvinvointi on ulkoistettu lähimmäisille?

Vierailija
8/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siitäkin lomasta maksaa (niin lomailijoiden lisäksi), eli loman järjestävä taho saa lomia järjestävältä taholta rahaa ja vastikkeeksi on sovittu, että siihen kuuluu määrättyjä asioita.

Jos järjestävä taho ei järjestä mitä on luvattu, se käytännössä huijaa rahat itselleen antamatta sovittua tuotetta.  Tämä ei muutu siitä, että maksavia osapuolia on muitakin kuin itse lomailija.

Vierailija
9/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tainnut olla kyse siitä että olisivat paikanpäällä yhtäkkiä alkaneet vaatimaan jotain erityiskohtelua vaan kyselivät luvatun ohjelman perään. Minusta on ihan oikein ilmoittaa asiasta ainakin matkan järjestänelle taholle sillä he ovat tuon palvelun noille perheille ostaneet kaikkine eri ohjelmanumeroineen ja luultavasti siitä olemattomasta ohjelmasta myös maksaneet eli ainakin heidän kuuluu saada kompensaatiota siitä, että ohjelma ei toteutunutkaan sovitusti. Iltalehteen soittaminen nyt on noloa, myönnetään mutta kyllähän hotellilla on velvollisuus asia selvittää.

Vierailija
10/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuolla kylpylässä ollut myös ”itse maksavia”, eihän heillekään (ilmeisesti?!) ole ollut ohjelmaa tarjolla. Jos kerran sairastapauksen vuoksi peruttu. Eipä ole valitusta kuulunut!!

Satun tuntemaan pari tällaista perhettä, joka näillä tukilomilla käy ja molemmat kyllä ovat sellaisia yhteiskunnan elättejä, jotka odottaa että MUUT tuovat kaiken heidän eteensä tarjottimella ja jos on väärä juusto tarjottimella niin voi sitä itkun määrää!! Mutta kun minä...minä... minä... vähävarainen en pysty ees yrittämään itse mitään

Vierailija
11/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuolla kylpylässä ollut myös ”itse maksavia”, eihän heillekään (ilmeisesti?!) ole ollut ohjelmaa tarjolla. Jos kerran sairastapauksen vuoksi peruttu. Eipä ole valitusta kuulunut!!

Satun tuntemaan pari tällaista perhettä, joka näillä tukilomilla käy ja molemmat kyllä ovat sellaisia yhteiskunnan elättejä, jotka odottaa että MUUT tuovat kaiken heidän eteensä tarjottimella ja jos on väärä juusto tarjottimella niin voi sitä itkun määrää!! Mutta kun minä...minä... minä... vähävarainen en pysty ees yrittämään itse mitään

Ei, tuo ohjelma oli räätälöity juuri näille tuetulle lomalle tuleville, ei kaikille. Ja muuten, miksi monet ovat tuossa harhaluulossa että ne olisi juuri vähävaraisille tarkoitettu? Ei se niin ole, tuen tarvetta voi olla paljon muutakin kuin taloudellista.

Vierailija
12/12 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kyseisen yrityksen täytyy pitää luvatusta kiinni. Selvä se.

Mutta toisaalta nuo vanhemmatkin antoivat itsestään aika oudon kuvan. Luin myös kommentteja, joissa muut tuetusti lomailleet valittelivat. Valituksen aiheet siis sellaisia, että lapset marisee kun on niin tylsää, kun ei ole kuin pelkkä kylpylä käytössä.

Siis haloo.. Itse olisin ollut innoissani, jos olisin päässyt uimaan, vesiliukumäkeen, poreammeeseen yms. Enpä koskaan päässyt, koska kuuluimme siihen keskiluokkaan joka tulee omillaan toimeen eli ei saa avustuksia ja maksaa kaikesta täyden hinnan, eli ei mahdollisuutta kylpylälomiin ja kalliisiin harrastuksiin.

Siis ihan OK antaa palautetta, mutta ei mielestäni lasten kuullen. Lasten kitinä kun on "tylsää" ei myöskään ole OK. Tuollaisista lapsista tulee näitä ns. preka-eetuja ja osseja, joiden mielestä yhteiskunnan tehtävä on tehdä heidän elämästään kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän