Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa treffailua naisen kanssa jonka..

Vierailija
30.12.2017 |

Olen tapaillut naista jonkin aikaa. Ilmeni, että hänellä on ollut kouluaikoina keskiarvo hieman alle 7. Mietin, että kannattaako tuhlata kyseiseen ihmiseen enempää aikaa? Tietyt melko helpot asiat ovat hänelle täysi mysteeri ( en nyt enempää lähde avaamaan, ettei ole liian tunnistettava). Itse olen kuitenkin saanut peruskoulusta ja lukiosta hyvät arvosanat ja olen menestynyt työssäni. Siksi mietinkin, että kuinka tärkeää on ns. " samalla aaltopituudella". ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, turhaudut ennen pitkää vaikka olisi kuinka nätti. Kyllä fiksu fiksun tunnistaa.

Vierailija
2/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus seurustellut naisen kanssa, joka oli heikko koulussa. Ei pystynyt keskustelemaan mistään. Sinuna miettisin vielä. Se on erittäin tärkeää, että ollaan samalla viivalla. Elämästä tulee raskasta, kun kaikki asiat pitää selittää monta kertaa. Kyllä se koulumenestys kertoo jotain ihmisestä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ..kyllähän se tietty kertoo ihmisen taidoista monella tavalla, varsinkin jos useampi numero on heikkoa tasoa. Itse en jatkaisi varmaankaan.

Vierailija
4/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko hänellä vain huono yleissivistys vai onko tyhmä?

Vierailija
5/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni DI on lähärin tai sh:n kanssa.

Itse kirjoitin c,b,b,m,c 😁 Silti tohtori miehenä.

Vähän ryhdistäydyin ja luin itseni ekonomiksi, mutta tiukkaa teki jotkut laskiksen kurssit.

Meitä yhdistää lähinnä rentous ja intohimo matkusteluun ja uusiin kokemuksiin.

Niin ja alettiin seurustella, kun olin saanut ruotsista syksyn kirjoituksissa I:n ja mies luki kolmatta vuotta TY:ssä hyvällä tahdilla. Relax!

Vierailija
6/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yhteiskuntaoppi, historia ja matikka L, muut aineet A-C.

Miehen arvosanoja en tiedä, mutta on tehnyt 4 väitöskirjaa.

Ei vaikuta onnellisuuteen pariskuntana mitenkään.

Olin laiska koulussa. En lukenut ikinä. Työtäni rakastan, ja olen edennyt hyvin.

Vierailija
7/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä kerro älykkyystasosta mitään. Monet alisuorituu, kotona saattaa olla ongelmia, ajautuu huonoon seuraan jne. Ja joillakin ei vain kiinnosta koulu vaikka älliä riittäis. Kyllä sen huomaa keskustelun tasosta onko nainen täys lahopää

Vierailija
8/10 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman aaltopituuden löytämiseksi ei minun ole tarvinnut tarkistaa tai kysyä "vahvitukseksi" opiskelun kautta saavutettuja arvosanoja tai meriittejä. - Jos toinen on tai tuntuu "väärältä" , niin itselleni on aivan sama onko hän koulutukseltaan kokonaan koulujakäymätön vai triplatohtori tai jotain siltä väliltä. Valitettavasti kaikki he, joilla on ns. korkeampi koulutus ei osaa (tai kenties vain halua tai pysty) käyttäytymään -yksinkertaistaen- hyvin.  

Vierailija
9/10 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli huono peruskoulun keskiarvo, lukiossa tsemppasin ja todistus oli parempi. Tällä hetkellä opiskelen kuitenkin yliopistossa, yleissivistykseni on hyvä ja puhun englantia sujuvasti. Peruskoulun todistuksella ei enää aikuisena pitäisi olla väliä.

Vierailija
10/10 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps, puhutko nyt ihan ala-asteen todistuksesta vai peräti yläasteen? Jätä suosiolla tuo nainen muille ja lähde sä etsimään jotain tohtoria jonka kanssa voit sitten jutella akateemisen sivistyneesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän