Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajia linjoilla? Miten takaisin vaaleampaan....?

Tukkakriisi
30.12.2017 |

Mun hiusten oma väri on harmahtava oljenvaalea. Kesällä tyvi liukuvärjättiin ruskeaksi. Pari kertaa syksyllä värjättäessä se värialue luonnollisesti laajeni. Viimeksi leikattiin latvoista paljon, käytännössä kaikki se oma vaalea katosi, joten nyt mä olen ruskea. Väri ei tunnu omalle, joten miten tästä palataan järkevällä tavalla pari askelta taaksepäin - niin, että tyvi olis tumma edelleen, mutta muu hius vaalea, silleen liukuvärjätyn näköisesti? Jos laitetaan vaan raitoja, tuleeko siitä tökerö vaikutelma jos raidat alkaa x sentin päästä tyvestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensi viikonloppuna. Osta jotain vaaleaa väriä ja laita sitä hiuksiin, mutta ei tyveen. Harjoittelemalla oppii tuunaamaan omat hiukset. Kuten huomasit kampaaja vain pilaa kaiken. - Jos tulos ei heti miellytä, käy kaupassa hakemassa tarvittavaa väriä.

Vierailija
2/3 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet obren kevyillä väreillä. Ihan helppo saavuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensi viikonloppuna. Osta jotain vaaleaa väriä ja laita sitä hiuksiin, mutta ei tyveen. Harjoittelemalla oppii tuunaamaan omat hiukset. Kuten huomasit kampaaja vain pilaa kaiken. - Jos tulos ei heti miellytä, käy kaupassa hakemassa tarvittavaa väriä.

Kiitos vaan mutta kotivärjäysajat ovat mun osalta takana :) Vaihdan kampaajaa, kunhan vaan keksin mitä tälle tukalle pitää tehdä seuraavaksi...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi