Kummisetä 3 vai Mafiaveljet
Vuoden 1990 mafiaelokuvat siinä. Kumpi näistä on mieleesi enemmän nyt, entä silloin ennen?
Kommentit (16)
Onko kukaan nähnyt Kummisetä kolmosta? Enpä usko.
Se viimenen Kummisetä oli kaupallist paskaa, ja Pacino oli unohtanu miten Sonny Corleonea näytellään ja näytteli vahingossa sen roolihahmon samanlaisena ku Carlito's Wayssä.
Kummisedän jatko-osat on yhtä pitkästyttäviä kuin Tähtien sodan uudet episodit...
Tuusula Riihimäki Imatra ja Eesti 😎😎😎😎😎🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😎😎😎😎😎
Näissä on kaikissa yksi aihe . Lavastaa kristityt syylliseksi muiden synteihin . Sama teema toistuu jatkuvasti läpi historian ja myös elokuvat TV sarjat uutiset jne lehdet . Toisten lavastaminen syylliseksi on uskonto jo aikojen alussa laitettiin synnit elukan päälle vaikka peurojen . Niin Jeesuskin tehtiin synniksi tai syylliseksi samoin lavastettiin syylliseksi .
Mafiaveljet on todenmukaisempi kuin Kummisedät, roistot ei ole siinä sankareita vaikka luulevat niin.
Mafiaveljet perustuu Nicolas Pileggin kirjaan. Tilasin sen ja luin englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt.
No Mafiaveljet on mielestäni parempi elokuva, mutta jos pitäisi valita noista jompi kumpi katsottavaksi, niin valitsisin Kummisetä kolmosen. Mafiaveljet nimittäin olen nähnyt jo aivan liian monta kertaa, mutta tuota Kummisetä-trilogian heikointa lenkkiä en edes muista täysin ulkoa.
Kummisedän eka osa on tehty 1970 luvulla.
Koko Kummisetä trilogia on täysin katsottavaa elokuvaa. Olen itse katsonut kaikki kolme elokuvaa.
Sehän kertoon vain yhden mafiasuvun elämän lapsuudesta kuolemaan.
Pikkasen rakkautta ja romantiikkakin elokuviin mahtuu.
ohis en ymmärrä ollenkaan Kummisetä 2:n hehkutusta. Ykkösosasta kyllä pidin mutta kakkonen oli vain samanlainen tylsä kuin kolmonen ellei jopa pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt.
Mä kysyin.
Vierailija kirjoitti:
Onko elokuva kuitenkin ihan erilainen sävyltään kuin tuo tositapahtumiin perustuva kirja?
En ole koskaan nähnyt tuota vikaa Kummisetää. Mafiaveljet on ihan hauska, kovin kepeä kyllä niihin muihin Kummisetiin verrattuna.