Mitä mieltä miehestä joka odottaa sinun tekevän aloitteen?
Mies selvästi kiinnostunut, sanonutki siihen tyyliin, mutta mies on se joka odottaa minun tekevän aloitteen seurusteluun, suuteluun ja varmaan kohta seksiinkin.
Onko mielestänne outoa ja turn off jos mies ei pyri iholle ja näytä aktiivisesti mitä haluaa?
Kommentit (38)
Ei ole oikea mies sellainen. Lassukka. Nössö.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mielenkiintoinen mies, mutta hän ei ymmärrä, että suurin osa naisista on kasvatettu siihen, että mies tekee aloitteet. Miehen olisi hyvä jotenkin edes vihjata toiveistaan naiselle. Ei ole turn off ollenkaan, omalla kohdallani lisää kiinnostusta tiettyyn pisteeseen saakka.
Vai että on naiset kasvatettu siihen. Tästä saa sellaisen kuvan ettei nainen pysty tekemään mitään jos siihen ei ole erikseen kasvatettu
Jos sitä ahdistaa mahdollinen #metoo ?
Ihastunut. Jotkut menevät jäihin kun ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mielenkiintoinen mies, mutta hän ei ymmärrä, että suurin osa naisista on kasvatettu siihen, että mies tekee aloitteet. Miehen olisi hyvä jotenkin edes vihjata toiveistaan naiselle. Ei ole turn off ollenkaan, omalla kohdallani lisää kiinnostusta tiettyyn pisteeseen saakka.
Vai että on naiset kasvatettu siihen. Tästä saa sellaisen kuvan ettei nainen pysty tekemään mitään jos siihen ei ole erikseen kasvatettu
Kyllä sitä naisena pystyy tekemään mitä vaan. Mutta tietynlaiset roolimallit mitä tulee parisuhteen muodostamiseen on juurutettu meihin syvälle. Sitä paitsi olen sitä mieltä, että parisuhde voi alkaa luonnostaan, keskustelematta, sitä vain alkaa viettää enemmän aikaa yhdessä. Seksi ja suutelu ovat arkoja alueita kaikille sukupuolille, teen kyllä aloitteen jos olen varma siitä, että mieskin haluaa.
En tykkää pelailusta enkä teeskentelystä. Haluan rehellisyyttä, en vuorojen laskemista.
Mun poikaystävä ainakin kysyi multa että voiko suudella. Siitä on aikaa jotain viis vuotta. Oli suloista, että uskalsi kysyä eikä hyökännyt kimppuun (no ei välttämättä noin, mutta siis olin ujo) vaan oli rohkeutta kysyä. Aina voi kysyä, jos tilanne on sellainen.
Jos mies antaa olettaa kaikenlaista, mutta ei pyydä yksille tai kysy kahville tai lounaalle, niin naisen ei kannata munata itseään alkamalla ehdotella jotain kahdenkeskistä.
Tuollainen mies on varattu, homo tai ei ole kiinnostunut.
Voi olla että mies haluaa olla vain kaveri, tai on kiinnostunut mutku vaimo.
Takuulla nainen saa kieltävän vastauksen ja sen jälkeen on kiusallista.
Jos mies on ihastunut ja vapaa niin kyllä uskaltaa jotain ehdottaa.
Lähestyminen ei sanana tarkoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pelailusta enkä teeskentelystä. Haluan rehellisyyttä, en vuorojen laskemista.
Jos olisin täysin teeskentelemätön ja rehellinen menisin miehen oven taakse ja kertoisin, että rakastan häntä. Ottaisin riskin, että menetän hänet ja sydämeni särkyisi. Kyllä näissä asioissa joutuu jossakin määrin pelaamaan, mm. odottamaan, että toinenkin tuntee samoin. Can't hurry love. Oletko eri mieltä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikea mies sellainen. Lassukka. Nössö.
Jos nyt menneiden mallien mukaan mennään tässä niin eipä ne työssäkäyvät ja muita miehisiä juttuja tekevät naisetkaan mitään oikeita naisia sitten ole.
Ei käy. Minä emmin onko järkeä lähteä heti seurustelemaan kun 6 vuoden suhde päättyi kuukautta aiemmin. Tämä potentiaalinen mies eteni rauhallisesti mutta varmasti, koko ajan suhteemme eteni mutta ihan rauhassa ja minun oli helppo peesata mukana. Ihana varma määrätietoinen mies ja nainen sai seurata askelissa.
Olen ollut aina se suhteen vahvempi osapuoli ja nyt tilanne muuttui kun kohtasin kaltaiseni. Kuitenkin suhteemne on reilua oikeudenmukaista rakkautta ilman valtataisteluja. Se päättää kummalla on näkemys ja ehtii sanoo mieheni, mitä sillä on väliä. Asiat menee reilusti, kumpikaan ei ole nössö. Niin, mentiin naimisiinkin ja ollaan oltu yhdessä, onnellisia jo 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin täysin teeskentelemätön ja rehellinen menisin miehen oven taakse ja kertoisin, että rakastan häntä. Ottaisin riskin, että menetän hänet ja sydämeni särkyisi. Kyllä näissä asioissa joutuu jossakin määrin pelaamaan, mm. odottamaan, että toinenkin tuntee samoin. Can't hurry love. Oletko eri mieltä kanssani?
Mikä muoti-ilmiö tämä nyt on, että heitetään suomenkieliseen kommenttiin yksi lause englanniksi?
En käsitä, miksi otat tähän tuollaisen lievästi sanoen omituisen mallin, kun tässä puhutaan pelkästään siitä kumpi tekee aloitteen.
Miehen tehtävä aloite... voi jeesus.
Sitten kun mies tekee aloitteen, se on vääränlainen.
Jotkut väkisin haluavat romanttisen jäänmurtajan ja sen suhteen sitä ollaan paskan tärkeinä.
Kun väärä eli pinnalliselle naiselle tämä herra ei kelpaa tekee jäänmurtajalla aloitteen, niin ei auta.
Jos Sami Hedberg tulisi iskemään hyvällä jutulla, mutta Samin ulkonäkö ei viehätä, pakit tulee ja #metoo.
Ei kiinnosta sellainen mies minua, vaan makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä ahdistaa mahdollinen #metoo ?
Ihan hyvä että ahdistaa, jos ei keksi muuta tapaa tehdä aloite kuin alkaa kouria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muoti-ilmiö tämä nyt on, että heitetään suomenkieliseen kommenttiin yksi lause englanniksi?
En käsitä, miksi otat tähän tuollaisen lievästi sanoen omituisen mallin, kun tässä puhutaan pelkästään siitä kumpi tekee aloitteen.
Laulun sanat, jotka sopii hyvin aiheeseen ja olisi koomista jos ne kääntäisin. Voithan silti kommentoida viestini sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä aloite... voi jeesus.
Sitten kun mies tekee aloitteen, se on vääränlainen.
Jotkut väkisin haluavat romanttisen jäänmurtajan ja sen suhteen sitä ollaan paskan tärkeinä.
Kun väärä eli pinnalliselle naiselle tämä herra ei kelpaa tekee jäänmurtajalla aloitteen, niin ei auta.
Jos Sami Hedberg tulisi iskemään hyvällä jutulla, mutta Samin ulkonäkö ei viehätä, pakit tulee ja #metoo.
Eikö ole ällistyttävää? Nainen saattaa todeta miehen lähestymistavasta, että tuo mies ei ole hänelle sopiva. On se niin väärin, kun nainen valitsee itselleen sopivan miehen. Ihan kuin naisella olisi ihmisoikeudet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulun sanat, jotka sopii hyvin aiheeseen ja olisi koomista jos ne kääntäisin. Voithan silti kommentoida viestini sisältöä.
Kommentoin jo. Ja tunnistin kyllä laulun, mutta minusta oli koomista edes laittaa ne. Pidin koomisena kommunikoida laulun sanoilla jo silloin teini-ikäisenä. Ja pidän koomisena palstalla yleistynyttä tapaa sotkea suomea ja englantia. Lainasana silloin tällöin OK (heh), mutta kokonaiset lauseet ovat outoja.
Mutta kerropa nyt, mitä sinun mielestäsi tuollainen romanttisista komedioista napattu kohtaus tuo tähän keskusteluun? Se ei juuri kosketa oikeaa elämää, kun taas tässä keskustelussa puhutaan hyvinkin yleisestä "ongelmasta".
Vierailija kirjoitti:
Mies selvästi kiinnostunut, sanonutki siihen tyyliin, mutta mies on se joka odottaa minun tekevän aloitteen seurusteluun, suuteluun ja varmaan kohta seksiinkin.
Onko mielestänne outoa ja turn off jos mies ei pyri iholle ja näytä aktiivisesti mitä haluaa?
En ymmärrä kysymystä. Jos mies on ilmaissut olevansa kiinnostunut minusta - mitä ikinä se tarkoittaakin ja missä yhteydessä ikinä se onkin tapahtunut, niin hänhän on tehnyt aloitteen. Jos minäkin olen kiinnostunut hänestä (mikä on äärimmäisen epätodennäköistä, koska en osaa kuvitella tilannetta, jossa mies vain jotenkin kummallisesti töksäyttää olevansa kiinnostunut ja siinä kaikki) niin sittenhän minä olen vastannut hänelle, että samoin ja siitä se sitten on alkanut, läheisyys, tapailu ja muu. Jos en ole kiinnostunut, mikä siis on todennäköisempää, niin en ajattele yhtään mitään.
Kerro minulle, miten tuollainen tilanne edes voisi syntyä eli että mies ilmaisee kiinnostuksensa tekemättä yhtään mitään muuta.