Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanan vapauttavaa vanheta ja sulautua massaan huomaamattomana taviksena

Vierailija
29.12.2017 |

Teini-iästä asti aloin saamaan miehiltä poikkeuksellisen paljon huomiota, joten minusta tuli jonkin verran ulkonäkökeskeinen ihminen. Nuorena tykkäsin pukeutua huomiota herättävästi ja provosoivasti. En taatusti hukkunut massaan. Sain paljon ihailua osakseni. Itsetuntoni rakentui osittain sen varaan, mikä aiheutti myös epävarmuutta. Toisaalta en ole erityisen sosiaalinen ihminen, joten välillä olin kiusaantunut miesten kontaktiyrityksistä.

Nyt kun ikää on tullut enemmän, en viitsi enää panostaa aina ulkonäkööni, vaan jätän meikkaamatta ja lähden kauppaan rönttövaatteissa. Voi miten ihanaa onkaan sulautua lähiö-Lidlin asiakaskuntaan. On myös helpompi pamauttaa mielipiteitä suoraan, kun ei jatkuvasti mieti enää, mitä muut mahtavat minusta ajatella.

Toisinaan kaipaan vielä niitä nuoruuden glorian hetkiä ja laittaudun upeaksi. Ne hetket ovat ihan hauskoja, mutta en minä enää jaksa jatkuvasti tällätä itseäni viimeisen päälle. Ihanaa, kun saa ottaa vaan rennosti ilman ulkonäköpaineita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole välimaastoa? Joko ulkonäköön uppoutumista ja kehuista elämistä tai hukkumista Lidl-massaan rönttövaatteissa? Aika köyhää. Useimmat ihmiset ovat tuosta väliltä. Laittautuvat kun tykkäävät ja välillä ottavat rennommin. Mutta se rennommin ottaminen ei tarkoita, että näyttää joltain rönttökasalta. Siisti voi olla, vaikkei pynttäydykään kummemmin. 

Vierailija
2/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ikää on tullut enemmän, en viitsi enää panostaa aina ulkonäkööni, vaan jätän meikkaamatta ja lähden kauppaan rönttövaatteissa. Voi miten ihanaa onkaan sulautua lähiö-Lidlin asiakaskuntaan. On myös helpompi pamauttaa mielipiteitä suoraan, kun ei jatkuvasti mieti enää, mitä muut mahtavat minusta ajatella.

Eli susta on tullut epäsiisti ja töykeä muita kohtaan vanhemmiten? No onpa tosiaan ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta ihan täysin. Todella vapauttavaa, että saa kulkea ilman että kukaan oikeastaan katsoo kahta kertaa. Muistan sen kerran, kun vastaantuleva mies katsoikin minun sijastani edessäni kulkevaa nuorempaa naista. Se oli todellinen helpotuksen hetki, käänteentekevä. Koskaan ennen ei ollut niin käynyt. Jonkinasteinen joukkoon sulautuminen on todella helpottavaa.

Vierailija
4/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden ihmisten ongelmia. Olen tavallisen näköinen, eikä ole ollut ongelmaa joukkoon sulautumisesta laitettuna tai laittamattomana.