Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iik, kohta työttömät menevät lakkoon kun aktiivimalli ei miellytä :(

Vierailija
29.12.2017 |

Lakkoa odotellessa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettele, en minä työssäkäyvänä ihmisenäkään ole mitenkään kauhean hullaantunut tuohon aktiivimalliin. Ja itse asiassa mieluummin menettäisin sen parikymppiä kuussa kuin kävisin jollain höpönlöpönkurssilla. 😂

Monilta työssäkäyviltä aktiivimallin kannattajilta näkyy unohtuneen se karu fakta, että vaikka nyt olisi työpaikka, niin ei se ole 100% tae, että se aina olisi. Ja veikkaanpa, et monilla on siinä tilanteessa hieman eri ääni kellossa, kun cv-, pahukorin punonta- ja muut tilulilukurssit osuvat omalle kohdalle. 😉

Vierailija
2/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tarkoitan aloittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuusliitto menee lakkoon, miljoonat SAK:n duunarit. Sitä odotellessa. Minulla on hyvä eläke, silti kannatin aloitetta. Onko ap:lla koskaan ollut virkaa, hyväpalkkaista sellaista???

Vierailija
4/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoa olisi, työttömät voisivat vaikka kaikki mennä eduskuntatalolle ja heivata loiset sieltä ulos ihan niskaperseotteella. Vaikka parituhatta työtöntä asialle niin on vähän hankala kaikkia kiikuttaa vankilaan.

Vierailija
5/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallin vastustuksessa ei ole kyse mallin miellyttävyydestä vaan siitä, ettei se toimi. Se tuottaa lisää byrokratiaa ja kustannuksia, jotka lankeavat kaikille veronmaksajille.

Nyt joka tapauksessa on 75 000 henkilöä allekirjoittanut kannanoton. Aika paljon, kun eilen aamulla tiedostusvälineiden mukaan luku oli 20 000.

Vierailija
6/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lakon sijasta alkaa keräämään porukkaa kokoon ja järjestää työnantajille työntekijöiden saamiskielto, niin kauan kun ihmisiä pidetään työssä ilman korvausta tai alipalkattuna.

Jokainen tulevaisuuttaan ymmärtävä työnantaja maksaisi työntekijöilleen mieluummin kunnollista palkkaa, kuin ottaisi firmansa eteen jatkuvan mielenosoituksen ja yrittäisi onkia se rikkuriorjansa ihmismuurin takaa hoitelemaan hommmiansa ilmaiseksi

Vierailija
7/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tämän edestä lakossa voisin harkita olevani. Ikinä vielä en ole lakossa ollut, vaikka työpaikkani niiden piirissä on ollut useasti. Eli ei ne pelkästään työttömät ole lakkoon menossa. Vaikka olen oikeistolainen (liberaali tosin), on tämä nykyhallituksen perseily jotain uskomatonta. Minä myönnän olleeni väärässä kun hallituskauden alussa olin jopa vähän toiveikas, kun norminpurkutalkoot julistettiin. Muutamia ihan ok uudistuksia saatu (kauppojen aukioloajat, osittainen onnistuminen alkoholilainsäädännön uudistus), mutta kyllä silti enemmän surkeita päätöksiä tämä hallitus tehnyt. Byrokratia vain kasvanut ja valtion kulut juoksee entiseen malliin. Näennäiset säästötkin on toteutettu niin että niistä enemmän haittaa kuin hyötyä. Energia mennyt lehmänkauppoihin (sote/maakuntamalli.).

Vierailija
8/8 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta jengi hommatkaa oikeita ongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme