suositelkaa kivaa ja laadukasta hotellia Berliinistä
Tarvitsisin nopsaan jeesiä, matkaa ollaan varaamassa ja hotellisuosituksia kaipaisin. Mikä olisi keskustassa (helppo kulkuyhteys nähtävyyksiin ja KaDeWe-keskukseen) ja hyvä, kiva, laadukas eli tarkoitan siistiä, suht uutta, ei kokolattiamattoa? Missä te olette majoittuneet?
Kommentit (9)
Komppaan nro ykköstä!
Myös Alexanderplatzilla sijaitseva Holiday Inn on hyvä, vähän kauempana kuin tuo Radisson Blu, ehkä parisataa metriä.
Tosiaan hyvä seutu majoittua, kaikki julkisen liikenteen välineet kulkevat vierestä, myös lentokenttäbussi.
Novotel Berlin mitte, on oma suosikkini. Mutta aika kaukana Kadewestä. Kyllähän metrolla pääsee.
Crowne plaza city hotel eläintarhan lähellä. Lähellä KaDeWetä ja loistavat bussiyhteydet Alexanderplatzille
..mitähän uutta tietoa ketjun ap saa tästä ketjusta vs. että menisi lukemaan Tripadvisorin arvosteluja?:) Ja vielä tässä ketjussa suositellut hotellit ovat hotelliketjujen hotelleja, joissa nyt muutenkin on yleensä kaikki laadukasta:)
Adlon Kempinski. Saat sanomalehdetkin silitettynä.
Steigenberger, tosi lähellä shoppailumahdollisuuksia.
Intercontinental.
Näitä minä olen Berliinissä käyttänyt useamman kerran.
Dormerossa olin viimeksi. Hyvä sijainti.
Hotel 38 olin pari vuotta sitten. On puulattiat / tekolankkua. Historialliset nähtävyydet heti kun astuu hotellista ulos.
Radisson Blu siinä Alexanderplatzilla. Kaikki on lähellä, lentokenttäbussilla pääsee suoraan ovelle, aamiainen on huikea ja aulassa on järjettömän hieno, sylinterinmuotoinen, akvaario (jonka sisällä kulkee hissi..).