Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositelkaa kivaa ja laadukasta hotellia Berliinistä

Vierailija
29.12.2017 |

Tarvitsisin nopsaan jeesiä, matkaa ollaan varaamassa ja hotellisuosituksia kaipaisin. Mikä olisi keskustassa (helppo kulkuyhteys nähtävyyksiin ja KaDeWe-keskukseen) ja hyvä, kiva, laadukas eli tarkoitan siistiä, suht uutta, ei kokolattiamattoa? Missä te olette majoittuneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radisson Blu siinä Alexanderplatzilla. Kaikki on lähellä, lentokenttäbussilla pääsee suoraan ovelle, aamiainen on huikea ja aulassa on järjettömän hieno, sylinterinmuotoinen, akvaario (jonka sisällä kulkee hissi..). 

Vierailija
2/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nro ykköstä! 

Myös Alexanderplatzilla sijaitseva Holiday Inn on hyvä, vähän kauempana kuin tuo Radisson Blu, ehkä parisataa metriä.

Tosiaan hyvä seutu majoittua, kaikki julkisen liikenteen välineet kulkevat vierestä, myös lentokenttäbussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Zoo

Vierailija
4/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novotel Berlin mitte, on oma suosikkini. Mutta aika kaukana Kadewestä. Kyllähän metrolla pääsee.

Vierailija
5/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crowne plaza city hotel eläintarhan lähellä. Lähellä KaDeWetä ja loistavat bussiyhteydet Alexanderplatzille

Vierailija
6/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

InterContinental on parin minuutin päässä KaDeWesta.

Vierailija
7/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitähän uutta tietoa ketjun ap saa tästä ketjusta vs. että menisi lukemaan Tripadvisorin arvosteluja?:)  Ja vielä tässä ketjussa suositellut hotellit ovat hotelliketjujen hotelleja, joissa nyt muutenkin on yleensä kaikki laadukasta:)

Vierailija
8/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adlon Kempinski. Saat sanomalehdetkin silitettynä.

Steigenberger, tosi lähellä shoppailumahdollisuuksia.

Intercontinental.

Näitä minä olen Berliinissä käyttänyt useamman kerran.

Vierailija
9/9 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dormerossa olin viimeksi. Hyvä sijainti. 

Hotel 38 olin pari vuotta sitten. On puulattiat / tekolankkua. Historialliset nähtävyydet heti kun astuu hotellista ulos.