Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniajan masennus...

Vierailija
28.12.2017 |

En tiedä valitanko turhasta, mutta en tiedä minne muuallekaan purkaisin tätä. Olin varhaisteinistä parinkympin tienoille masentunut ja itsetuhoinen. Pahimman masennuksen aikaan tuli jopa harhoja. Muut kuin kaverit ja opettajat eivät ikinä huomanneet mitään, vanhemmat oli aina töissä ja sukulaisia ei kiinnostanut.
Ahdistun joka kerta kun kuulen tutuilta muistutuksia siitä, miten olin niin tohelo ja teinikapinainen teini. Olin juuri tänään tätini luona kahvilla, ja tämän mies möläytti "etkös sä myöhästynyt silloin ensimmäisistä ylioppilaskokeistas?" Ja hörönaurua päälle. Purin huultani, koska oikeasti olin tuolloin pahimalla masennuskaudellani enkä pystynyt raahaamaan itseäni kyseiseen kokeeseen itkulta ja aivosumulta. Inhottaa, mutta en oikein voi sanoa totuuttakaan kenellekään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syömishäiriö, ja saan vieläkin kuulla laihuudestani ja nirsoudestani. :/

Vierailija
2/2 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeä kommentti, tiesikö hän sairaudestasi, voisitko kertoa tästä hänelle? Oletko tutustunut vertaistukea tarjoaviin ryhmiin, näitä on esim. facebookissa, voit vaiko luoda oman profiilin ryhmiä vartein, jos haluat pitää henkilöllisyytesi salassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan